شهر خبر

پیش‌بینی بازار کریپتو جیم کرامر: بفروشید یا نگه دارید؟

پیش‌بینی بازار کریپتو جیم کرامر: بفروشید یا نگه دارید؟

ا وجود ترس از تورم در جو، عملکرد بازارها در روزهای آینده مشخص نیست. پیش بینی می شود که رشد جهانی در سال 2023 به 2.9 درصد کاهش یابد. افزایش نرخ بهره و جنگ در اوکراین همچنان بر فعالیت های اقتصادی تأثیر می گذارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ با وجود ترس از تورم در جو، عملکرد بازارها در روزهای آینده مشخص نیست. پیش بینی می شود که رشد جهانی در سال 2023 به 2.9 درصد کاهش یابد. افزایش نرخ بهره و جنگ در اوکراین همچنان بر فعالیت های اقتصادی تأثیر می گذارد.

جیم کرامر، که به عنوان مجری برنامه "Mad Money" شبکه CNBC شناخته می شود، که در آن سعی می کند به مردم بیاموزد که چگونه مانند سرمایه گذاران حرفه ای فکر کنند. او اخیرا تاکید کرده است که سرمایه گذاران باید شرایط فعلی بازار را بپذیرند و هر کاهشی را به عنوان فرصتی برای خرید در نزول بدانند.

جدیدترین پیش بینی جیم کرامر

جیم کرامر در یک حضور اخیر در CNBC بر نیاز سرمایه گذاران به آمادگی برای روزهای پایین تاکید کرد زیرا می توانند فرصت های خرید ارزشمندی را ارائه دهند. علیرغم کاهش اخیر سهام، او مشاهده کرد که توانایی بازار برای افزایش بیشتر نشان می دهد که روند صعودی هنوز بیشتر از این فاصله دارد.

بازار در روز سه‌شنبه سودهای قابل‌توجهی داشت، به طوری که S&P 500 بهترین عملکرد ژانویه خود را از سال 2019 نشان داد، Nasdaq Composite بهترین عملکرد ژانویه خود را از سال 2001 نشان داد و بیت‌کوین در ژانویه با افزایش 40 درصدی بسته شد.

این نتایج دلگرم‌کننده به درآمدهای قوی شرکت‌ها و داده‌های تورم ضعیف‌تر از حد انتظار نسبت داده شده‌اند، و کرامر فکر می‌کند که نشان می‌دهد سهام با کیفیت بالا علیرغم نوسانات کوتاه‌مدت بازار به بهبودی خود ادامه می‌دهد.

واکنش جامعه

پیش‌بینی کرامر با انتقاداتی مواجه شد. بسیاری از آنها اظهار داشته اند که نباید او را جدی گرفت زیرا پیش بینی های او هرگز منجر به معاملات سودآور نمی شود. به نظر می رسد جامعه در مورد پیروی از توصیه ها و پیش بینی های شخصیت تلویزیونی محتاط است.

با این حال، شایان ذکر است که نوسانات بازار فضای زیادی را برای تغییرات سرمایه گذاری باقی می گذارد. با این حال، هر سرمایه گذار باید قبل از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در بازار، تحقیقات خود را انجام دهد.

انتهای پیام