شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تهران#آبان ماه

مشکل بزرگ خرید جدید یحیی ؛ این ستاره پرسپولیسی ها را نگران کرد

لئاندرو پریرا مهاجم جدید تیم پرسپولیس که به گفته سرمربی این تیم فردا وارد تهران می‌شود از اوایل آبان ماه به این سو دیگر در هیچ رقابت رسمی به میدان نرفته است.

مشکل بزرگ خرید جدید یحیی ؛ این ستاره پرسپولیسی ها را نگران کرد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

لئاندرو پریرا مهاجم ۳۲ ساله برزیلی تیم پرسپولیس که گفته شده صبح فردا پس از پشت سر گذاشتن پروازی طولانی وارد تهران می‌شود قطعاً به بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک نخواهد رسید. اما این احتمال وجود دارد که به دیدار بعدی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان برسد. دیداری که قرار است روز نوزدهم بهمن ماه،چهارشنبه هفته آینده برگزار شود.

نگاهی به جدول مسابقات باشگاه گامبا اوزاکا ژاپن تیم قبلی لئاندرو پریرا مشخص میکند این بازیکن آخرین بار که در ترکیب این تیم به میدان رفت دقیقا سه ماه و دو روز پیش بود.

این بازیکن در مسابقات جی‌لیگ در دیدار گامبا مقابل جوبیلو ایواتا که با نتیجه دو بر صفر به سوده هم‌تیمی‌های لئاندرو پریرا تمام شد ۶۰ دقیقه در ترکیب تیم باشگاهی‌اش به میدان رفت. این برزیلی در بازی که روز شنبه هفتم آبان ماه سال جاری در ورزشگاه خانگی گامبا اوزاکا برگزار شد در دقیقه ۶۰ جای خودش را به هم‌تیمی برزیلی‌اش، پاتریک داد و از آن پس دیگر در هیچ مسابقه رسمی به میدان نرفته است.

این بازیکن از ۱۲۴ روز پیش (۷ آبان) به این سو در شرایط مسابقه قرار نداشته و در صورتی که از نظر بدنی و آمادگی نداشته باشد شاید فعلاً و به این زودی نتواند پرسپولیس را در مسابقات همراهی کند. اما نگاهی به زندگی حرفه‌ای این بازیکن در طول سالهای گذشته کادر فنی پرسپولیس را امیدوار کرده که ظاهراً پریرا از این نظر در شرایط خوبی قرار دارد و به سرعت می‌تواند خودش را به شرایط مسابقه برای پرسپولیس برساند.

این موضوع برای برخی از هواداران ریزبین پرسپولیس این نگرانی را ایجاد کرده که مبادا با ورود پریرا به جمع بازیکنان تیم محبوبشان، مانند شیخ دیاباته ای که پس از مدتها دوری از شرایط مسابقه به این تیم پیوست یک فوروارد ناآماده جذب شده باشد که با اولین فشار و یا برخورد دچار مصدومیت شود.

ناگفته نماند؛ دیاباته ظرف ماه‌های اخیر پس از پیوستن به پرسپولیس در چند مقطع مصدومیت‌های طولانی مدت داشته و تا امروز فقط در ۴ بازی به مدت ۱۰۴ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته است. دیاباته ۱۱ شهریور با پرسپولیس قرارداد بست و اولین بار در دیدار هفته نهم مقابل مس رفسنجان در تاریخ ۲۷ مهر ماه سال جاری یعنی ۴۷ روز بعد از عقد قرارداد ۵ دقیقه به میدان رفت و البته آمادگی کافی هم نداشت.

یادآور می شود؛ کادر فنی تیم پرسپولیس این بازیکن برزیلی را برای جایگزینی مهاجم جدا شده هلندی سرخپوشان تهرانی به خدمت گرفته و امیدوار است تا این بازیکن ۱۹۰ سانتی متری مشکل خط حمله پرسپولیس را از بین ببرد.