شهر خبر

کیهان مدعی شد:

تحریف سخنان رهبری توسط بی‌بی‌سی؛ آیت‌الله خامنه‌ای هم به نحوه اجرای خصوصی‌سازی انتقاد دارد

روزنامه کیهان نوشت: شبکه دولتی انگلیس بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارآفرینان و تولیدکنندگان را تحریف کرد. روشن است که رهبر انقلاب از نحوه اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل 44 انتقاد کرده‌اند، نه اینکه به ادعای بی‌بی سی، شیوه اجرای خصوصی‌سازی را درست بدانند.

تحریف سخنان رهبری توسط بی‌بی‌سی؛ آیت‌الله خامنه‌ای هم به نحوه اجرای خصوصی‌سازی انتقاد دارد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان مدعی شد شبکه خبری بی‌بی‌سی فارسی سخنان اخیر آیت‌‌الله خامنه‌ای را تحریف کرده است. به نوشته کیهان مقام رهبری هم از نحوه اجرای خصوصی‌سازی انتقاد دارد.

به گزارش کیهان، شبکه دولتی انگلیس (بی بی‌سی فارسی)، بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارآفرینان و تولیدکنندگان را تحریف کرد. بر خلاف ادعای بی‌بی سی، رهبر انقلاب دیروز گفتند: «اینکه ما سیاست‌های اصل۴۴ را مطرح کردیم بر خلاف تصور بعضی از برادران خوب، می‌بینم بعضی از عناصر خوب و خوش‌نیت اعتراض می‌کنند به سیاستهای اصل۴۴، این اعتراض درست نیست، این سیاستها با دقت انتخاب شد، با فکر انتخاب شد، افرادی که وارد بودند در مسائل اقتصادی و علاقه‌مند به عدالت اجتماعی و به‌جد دنبال عدالت اجتماعی بودند همه تأیید کردند این را، منتها خب عمل نشده متأسفانه دولت‌ها درست عمل نکردند. خیلی کم عمل شده. چندین دولت این‌جور پشت سر هم عمل نکردند. به این سیاستهای اصل۴۴ باید عمل بشود. منتها دقت بشود البته، مراقبت بشود، مدیریت بشود، نظم و انضباط کاری ملاحظه بشود و این کار انجام بگیرد». به عبارت دیگر، روشن است که رهبر انقلاب از نحوه اجرای نادرست سیاست‌های کلی اصل 44 انتقاد کرده‌اند، نه اینکه به ادعای بی‌بی سی، شیوه اجرای خصوصی‌سازی را درست بدانند.