شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران

بهره برداری از پروژه‌های توزیع نیروی برق استان تهران با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومانی

بهره برداری از پروژه‌های توزیع نیروی برق استان تهران با اعتبار 215 میلیارد تومانی

پروژه‌های شهری و روستایی در مناطق 22گانه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعتباری افزون بر 215 میلیارد تومان به بهره برداری می‌‎رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، اظهار داشت: 33 پروژه در قالب رفع ضعف ولتاژ، احداث و بهینه سازی روشنایی معابر، رفع پرباری، افزایش پایداری شبکه و مقاوم سازی شبکه های فرسوده با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در دست انجام است و به یاری خداوند در روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.
قاسم شهابی با اشاره به پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه فرسوده سیمی در مناطق 22گانه شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، افزود: ده ها پروژه  تبدیل سیم به کابل با اعتباری بیش از 100 میلیارد تومان انجام شده است و در دهه فجر امسال در 17 منطقه از مناطق این شرکت، جمع آوری صد درصدی شبکه سیمی را جشن خواهیم گرفت.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ادامه داد: بهینه سازی و تقویت شبکه‌های فرسوده 120 روستا با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان از دیگر فعالیت های کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است و  خوشبختانه تا کنون پروژه های مذکور 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
شهابی در پایان از تلاش‌های شبانه روزی همکارانش در تأمین برق پایدار برای مردم شهرستان‌های استان تهران، قدردانی کرد و خواستار بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای استمرار خدمت رسانی بی وقفه و حداکثری به مشترکان تحت پوشش شد.

انتهای پیام