شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#تیم ملی#قطر

جزئیاتی از قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی قطر

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، کارلوس کی‌روش قطعا سرمربی تیم ملی قطر خواهد شد.

جزئیاتی از قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی قطر

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران با خداحافظی امروزش از بازیکنان، کادر و هواداران تیم ملی باعث شد تا گمانه‌زنی در خصوص آینده کاری او افزایش پیدا کند و حالا بیشتر رسانه‌ها مقصد نهایی سرمربی پرتغالی پیش از اعلام رسمی را مشخص کرده‌اند؛ تیم ملی قطر.

طبق ادعای سایت DN پرتغال، کارلوس کی‌روش امشب به دوحه سفر می‌کند تا قرارداد خود با فدراسیون فوتبال قطر را امضا کرده و رسما هدایت عنابی‌پوشان را بر عهده بگیرد.

قطر هفتمین چالش کارلوس کی‌روش ۶۹ ساله به عنوان سرمربی خواهد بود. مربی‌ای که بعد از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ مورد توجه قطری‌ها قرار گرفت تا جایگزین فلیکس سانچز اسپانیایی شود.

کارلوس کی‌روش در پیام امروز خود به موردی مهم اشاره کرد و گفت: «سفر جدیدی را شروع می‌کنم که خاطرات زیادی به همراه دارد و آن‌ها را با افتخار حفظ خواهم کرد». صحبتی که ثابت می‌کند سرمربی پرتغالی در خصوص آینده کاری خود مطمئن است و باید در انتظار اعلام رسمی او از سوی قطری‌ها باشیم.

هم‌چنین خبرگزاری maisfutebol پرتغال به عنوان یکی دیگر از منابع خبری این کشور خبر داد کی‌روش امروز وارد قطر می‌شود تا قرارداد چهار ساله خود که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد را با فدراسیون قطر امضا کند.

انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید عنابی‌پوشان، حالا خبری است که در خبرگزاری‌های پرتغال دست به دست ‌می‌شود و باید آن را قطعی دانست. سرمربی سابق تیم ملی ایران تصمیم‌ به ادامه مربیگری در کشوری گرفته است که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم دنبال او بود و سرانجام همکاری این دو با تاخیری ۴ ساله شکل خواهد گرفت.