شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#صدا و سیما#حوزه#فرهنگ

صدا و سیما فشن‌شو برگزار می‌کند؟

صدا و سیما فشن‌شو برگزار می‌کند؟

مهر: برنامه‌های ترکیبی و جذاب از جمله برنامه‌های زنده مد و لباس، مستند مسابقاتی که کارش ترویج و توسعه نظام مد و طراحی در کشور است و اینکه کارآفرینان ما، طراحان، مؤسسات و کارخانه‌دارهای ما در این مسابقات هم دیده شوند تا هم سواد پوشاک و هم سواد مد جامعه در راستای تحقق ارزش‌های فاخر تاریخی و سنتی و دینی مان افزایش یابد. بنابراین ما این سه عرصه مهم و کلیدی را در نسبت با صداوسیما داریم که امیدواریم واقعاً جدی تر این مرکز برنامه ریزی سازمان صداوسیما و عزیزان مان در معاونت سیما موضوع را جدی بگیرند و بتوانیم شاهد اتفاقات مثبت در این مسیر باشیم.

هم‌اکنون در برنامه‌های ترکیبی خانوادگی تلویزیون شاهد پخش برنامه‌هایی هستیم اما اصلاً از آنها راضی نیستیم؛ چراکه ما نیازمند مستند مسابقه‌ها و مستند نمایشی‌هایی هستیم که با رقابت جذابیت ایجاد کند. برای مثال چطور آشپزی توانسته آن‌قدر جذابیت در تلویزیون ایجاد کند و هیچ‌کس اشکالی بر آن نگیرد؟ اتفاقی هم نیفتد؟ حتی غذاهای ایرانی و فرنگی هم آموزش داده شد و در کنارش شاهد تقویت فرهنگ و سنت‌های بومی بودیم. ما به این شکل نیازمند این‌چنین برنامه‌ها در حوزه مد و لباس هستیم که متأسفانه همکاران سازمان صداوسیما علی رغم میلی باطنی‌شان نتوانستند به این موضوع بپردازند و حتی حامی خوبی برای این کار جذب کنند.

هم اکنون طرح‌های زیادی از شبکه‌هایی همچون نسیم، شبکه سه و شبکه آموزش به ما رسیده است که امیدواریم بتوانیم در سال آینده شاهد تولید و ساخت چنین برنامه‌های مؤثری در حوزه مد و لباس باشیم. البته ما در کارگروه ساماندهی مد و لباس از چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنیم و علاوه بر آن از VODهایی که در حوزه مد و لباس ورود کنند، استقبال ویژه ای خواهیم داشت.