شهر خبر

اسماعیل احمدی: میزبانی رویدادهای بین‌المللی در ایران نشان از بالندگی کشورمان است

اسماعیل احمدی: میزبانی رویدادهای بین‌المللی در ایران نشان از  بالندگی کشورمان است

مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی رویدادهای بین‌المللی ثابت می‌کند که ایران ما، ایرانی قوی، پاینده، سرافراز ، پویا، بالنده و رو به توسعه و پیشرفت در همه ابعاد بخصوص ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی اظهار داشت: برگزاری رویدادهای ورزشی علاوه بر اینکه موجب فخر و مباهات کشور عزیزمان ایران اسلامی است زمینه را جهت حضور ورزشکاران با آمادگی بالا در رقابت‌ها و رویدادهای بین المللی و جهانی فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور ورزشکاران در میادین بین المللی نشان‌دهنده آموزش‌های لازم مربیان، تلاش و تمرین ورزشکاران، مدیریت و انسجام بخشی ورزشکاران از سوی روسای فدراسیون ها جهت به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار کشورمان است و حضور ما در مسابقات، کمترین کاری است که می‌توانیم بعنوان خدمتگزاران جامعه ورزش و جوان انجام دهیم.

مدیرکل حوزه وزارتی در خصوص برنامه های ملی وزارت ورزش و جوانان در ایام مبارک فجر گفت: علاوه بر مسابقات متعددی که در طول سال برگزار میشود، در دهه مبارک فجر امسال میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر، مسابقات بین المللی تکواندو و مسابقات بین المللی ویژه بانوان هستیم.

احمدی افزود: علاوه بر برگزاری مسابقات بین‌المللی، افتتاح چندین پروژه عمرانی در سطح کشور، پیاده‌روی‌های خانوادگی در استان‌ها، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) در 17 بهمن‌ماه با حضور گسترده جامعه ورزش و جوان، اهدای بازوبند پهلوانی در15 بهمن ماه در سالن 12 هزار نفری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

در ادامه مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کسب بیش از 80 مدال جهانی طی 2 ماه گذشته توسط بانوان ورزشکارمان اظهار داشت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد حضور پرشور و موفقیت آمیز بانوان در عرصه‌های مختلف بخصوص ورزش بوده ایم و معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان طی جلساتی که برگزار شده است، مقدمات برگزاری رویداد بزرگی را ویژه بانوان فراهم کرده است.

احمدی تاکید کرد: دشمنان کشور عزیزمان در حال تلاش هستند که نشان دهند ایران اسلامی کشوری بی امنیت است و ارزشی برای جایگاه زنان، جوانان و ورزشکاران قائل نیست در حالیکه امروز شاهد هستیم که مسابقات جام فجر بدمینتون با حضور بیش از 95 بانوی بدمینتون باز از چندین کشور به بهترین شکل در امنیت و آرامش درحال برگزاری است.

مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: میزبانی رویدادهای بین المللی ثابت می کند که ایران ما، ایرانی قوی، پاینده، سرافراز ، پویا، بالنده و رو به توسعه و پیشرفت در همه ابعاد بخصوص ورزش است و ورزشکاران ما با حضورشان برای کشور عزیزشان افتخار آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام