شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادان

"منتظرالمهدی" از عضویت در انجمن مغز و اعصاب تا نگارش ۲۰۰ مقاله علمی با موضوعات اجتماعی

"منتظرالمهدی" از عضویت در انجمن مغز و اعصاب تا نگارش 200 مقاله علمی با موضوعات اجتماعی

نهم بهمن ماه با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی، سردار منتظرالمهدی مجدداً به معاونت اجتماعی فراجا بازگشت تا پلیس رویکرد اجتماعی‌تری به خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نهم بهمن ماه بود که با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی، سردار منتظرالمهدی مجدداً به معاونت اجتماعی فراجا بازگشت تا پلیس رویکرد اجتماعی‌تری به خود بگیرد.

برخی از افراد صاحب‌نظر در حوزه انتظامی، انتصاب منتظرالمهدی به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی فرماندهی انتظامی کل کشور را راهی برای ایجاد گفتمان و ارتباط موثرتر پلیس با مردم در راستای جلب بیشتر سرمایه‌های اجتماعی برآورد کردند.

نام منتظرالمهدی تداعی‌کننده مقام سخنگویی در پلیس است اما شاید کمتر کسی بداند که سردار در سال 98 با حکم دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر  به‌ عنوان سخنگو و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی این ستاد منصوب شد و بعد از 2 سال به مجموعه انتظامی با سمت مشاور فرمانده کل بازگشت.

منتظرالمهدی متولد 17 آبان سال 1350 در خیابان پیروزی تهران است؛ او دارای دکترای پزشکی ـ فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکترای تخصصی ـ روانشناسی سلامت و اجتماعی از دانشگاه عدالت در سال 1396 و فوق دکترای علوم اعصاب شناختی و مغز از دانشگاه علوم پزشکی ایران  است.

وی همچنین عضو انجمن مغز و اعصاب کشور و عضو انجمن سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور  هم هست؛ منتظرالمهدی صاحب بالغ بر200 مقاله علمی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و روانشناسی است.

جانشین بهداری ستاد مشترک سپاه، رئیس درمانگاه‌های حوزه مرکزی سپاه، رئیس کمسیون پزشکی، مشاور فرهنگی سازمان بسیج، فرمانده بسیج شهرک‌های ارتش و فرمانده بسیج حوزه‌های مقاومت 193 شهید کلاهدوز و 195 شهید همت برخی از مسئولیت‌های منتظرالمهدی مرتبط با جایگاه علمی وی است.

منتظرالمهدی , اغتشاشات ایران ,

همچنین از دیگر مسئولیت‌های اجرایی او در فراجا می‌توان به معاون اجتماعی فراجا، نخستین سخنگوی پلیس، رئیس گروه اجتماعی دانشگاه انتظامی امین، مدیرمسئول فصلنامه‌های اجتماعی علمی فراجا، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین، دستیار سایبری فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، عضو و مسئول پیگیری ویژه قرارگاه هوشمند‌سازی پلیس، عضو شورای راهبردی و اندیشه‌ورزی انتظامی کل کشور، عضو شورای اجتماعی کشور، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر، رئیس هییت مدیره موسسه فرهنگی هنری مرصاد امین، رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی پلیس، دبیرکمیته اقتصادی فراجا و هیئت کشتی ستادکل نیروهای مسلح اشاره کرد.

منتظرالمهدی در نخستین نطق خود به‌عنوان معاون جدید اجتماعی فراجا گفت: هر کاری که در این مسیر و حوزه اجتماعی انجام می‌دهم قطعاً بر اساس مصالح سازمانی و رضایت مردم است و هرگز مصلحت‌اندیشی نخواهم کرد؛ چه اینکه اگر بخواهم مصلحت‌اندیشی کنم باید "زبان از کام و قلم از نیام" برگیرم و نظاره‌گر پدیده‌های متعدد و متلون اجتماعی و شاهد آسیب‌های فراوان به سازمان و کشور باشم.

منتظرالمهدی , اغتشاشات ایران ,

وی با بیان اینکه حوزه اجتماعی همانگونه که از نام آن مشخص است، حوزه انفرادی نیست بلکه یک حوزه جمعی است، خاطرنشان کرد: بدون یاری و همکاری دیگران هرگز راه به جایی نخواهیم برد و کمک عزیزان و تجربیات آنها به طور قطع در نیل به اهداف معین شده بیش از پیش ضروری خواهد بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کار سنگینی پیش‌رو داریم و از همگان خواهانم که در این حوزه کمک حال ما باشند، افزود: تدابیر ابلاغی فرمانده محترم کل کشور نصب‌العین ماموریت‌های حوزه اجتماعی خواهد بود و در این زمینه به مدد الهی و کمک دوستان این راه را با سرعت تعیین شده خواهیم پیمود و امیدوارم این اهداف با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی به سرانجام برسد.

انتهای پیام/