شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

بمب ۲۰ میلیاردی در استقلال ؟ شایعه عجیب از استقلال رسید

باشگاه استقلال تمایلی برای بازگرداندن کاوه ندارد و علی فتح‌الله‌زاده صراحتاً اعلام کرده نیازی به این بازیکن نیست اما سؤال دیگری که به وجود می‌آید این است که در نهایت قراردادی که رضایی با استقلال دارد چه خواهد شد؟

بمب ۲۰ میلیاردی در استقلال ؟ شایعه عجیب از استقلال رسید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

ماجرای کاوه رضایی با باشگاه استقلال بسیار عجیب و در عین حال پیچیده و قدری هم مبهم است. این بازیکن ابتدای فصل به جمع آبی‌ها پیوست و زمان قابل توجهی در تمرینات حضور داشت تا اینکه گفته شد اقامتش در کشور بلژیک دچار مشکل شده و باید به این کشور بازگردد.

در حالی که با انتشار این شایعات بحث منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال داشت برای هواداران این باشگاه جا می‌افتاد اما ناگهان از تبریز خبر رسید که رضایی به این باشگاه پیوسته است.

با توجه به اینکه رضایی با استقلال قراردادی را منعقد کرده بود، در نهایت گفته شد به دلایلی رضایی قرضی راهی تراکتور شده است و نیم‌فصل برمی‌گردد. چند روز پیش هم رضایی در حالی که گفته می‌شد همچنان در تراکتور باقی خواهد ماند، قراردادش را با تراکتور فسخ کرد که این هم تصمیم عجیبی بود اما شگفت‌آورتر از همه این بود که رضایی در اظهارنظری عجیب اعلام کرد بازیکن استقلال است.

این ادعا البته درست است چون او قرضی راهی تراکتور شده اما مسأله این است که باشگاه استقلال تمایلی برای بازگرداندن این بازیکن ندارد و علی فتح‌الله‌زاده صراحتاً اعلام کرده نیازی به این بازیکن نیست اما سؤال دیگری که به وجود می‌آید این است که در نهایت قراردادی که رضایی با استقلال دارد چه خواهد شد؟ مگر رضایی بازیکن استقلال نیست؟

حتی گفته می‌شود مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از سوی باشگاه استقلال برای رضایی تضمین شده که نیم‌فصل به این تیم بازگردد اما با اظهارات اخیر فتح‌الله‌زاده این بازگشت منتقی است واگر موضوع ۲۰ میلیارد تومان تضمین که رضایی از استقلال گرفته تا نیم‌فصل تحت هر شرایطی به این باشگاه بازگردد صحت داشته باشد و باشگاه استقلال نخواهد او را بازگرداند، یک بدهی جدید برای آبی‌ها به وجود خواهد آمد. البته باشگاه استقلال هنوز این موضوع را تأیید نکرده و قطعاً اعضای هیأت مدیره یا مدیرعامل استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهند داد. حتی ممکن است در نهایت رأی باشگاه استقلال تغییر کند و کاوه رضایی دوباره مورد توجه این باشگاه قرار بگیرد و به جمع آبی‌ها بازگردد.

البته تراکتوری‌ها نیز بر این باورند که رضایی باید به این تیم بازگردد اما این ادعا با توجه به فسخ قراردادی که انجام شده، چندان نمی‌تواند حقیقت داشته باشد، مگر آنکه رضایی تحت عنوان بازیکن آزاد دوباره به تراکتور بازگردد که باید دید به لحاظ قانونی آیا بازیکنی می‌تواند دو بار در طول یک فصل با یک باشگاه قرارداد منعقد کند یا خیر؟!