شهرخبر

بارش برف و باران در تهران /ترافیک شدید در خیابان ها

کدخبر: ۵۵۲۳۷۸
بارش برف و باران در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت ،کندی حرکت و ترافیک پرحجم و در برخی معابر ترافیک سنگین را در پی داشته است.
بارش برف و باران در تهران /ترافیک شدید در خیابان ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از ترافیک پرحجم در پی بارش برف و باران و لغزندگی معابر در پایتخت خبر داد.

در حال حاضر در بزرگراه‌های حکیم ، بابایی ، زین الدین ، آزادراه به سمت تهران ، همت و خیابان آزادی ترافیک پر حجم گزارش شده است.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .

سرهنگ شریفی گفت: در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی وضعیت ترافیکی در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی را سنگین ارزیابی کرد.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند تصریح کرد: موتورسواران باید از تردد در معابر و در این شرایط بارانی و برفی خودداری نمایند چرا که این وسیله نقلیه در این شرایط به شدت ناایمن و خطرناک است و با کوچکترین لغزندگی به سرعت از کنترل خارج شده و واژگون می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از رانندگان درخواست کرد که با توجه به بارش نزولات آسمانی و لغزندگی معابر با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز و رعایت قوانین و مقررات رانندگی کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.