شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوشنبه

چرا بازار کریپتو دوشنبه بالا است؟/ نگاه ها به پیشروی هوپیوم

چرا بازار کریپتو دوشنبه بالا است؟/ نگاه ها به پیشروی هوپیوم

بازار کریپتو امروز در حال افزایش است زیرا ارزش بازار جهانی بیش از 2 درصد افزایش یافته است و تلاش می شود در اولین فرصت به 1.1 تریلیون دلار برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ بازار کریپتو امروز در حال افزایش است زیرا ارزش بازار جهانی بیش از 2 درصد افزایش یافته است و تلاش می شود در اولین فرصت به 1.1 تریلیون دلار برسد. حجم معاملات نیز با 25 درصد افزایش به سطوح نزدیک به 50 میلیارد دلار در حال حاضر می رسد.

ارزش کل قفل شده در DeFi نیز با نزدیک شدن به 50 میلیارد دلار با جهش 1.49 درصدی در حال افزایش است. علاوه بر این، تسلط بیت کوین نیز در حال افزایش است که برای اولین بار در 6 ماه گذشته در حدود 42.25٪ با افزایش 0.17٪ است.

اما چه چیزی احساسات بازار را تغییر می دهد؟ چرا بازار کریپتو امروز در حال افزایش است؟

بیت کوین و بازارهای سنتی تحت تأثیر رویدادهای خارجی قرار گرفته اند و FOMC در صدر فهرست قرار دارد. هر بار که دستور جلسه بعدی مورد بحث قرار می گیرد، بازارها به طور قابل توجهی واکنش نشان می دهند و با اعلام نرخ های جدید، قیمت بیت کوین افزایش می یابد و کل فضای کریپتو را ارتقا می دهد. در حال حاضر، فضای کریپتو در حال افزایش است، اما ممکن است هر لحظه تحت تاثیر قرار گیرد - تحلیلگر محبوب Rager می گوید.

متأسفانه، حرکت قیمت بیت کوین هنوز هم می تواند تحت تأثیر فدرال رزرو باشد، امیدوارم خوب باشد

در همین حال، انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین به طور مثبت تحت تأثیر اعلامیه آینده فدرال رزرو قرار گیرد که در آن احتمال یک صعود گسترده ظاهر می‌شود. در کنار این، بازارهای سنتی نیز افزایش خواهند یافت زیرا هم S&P 500 و هم بیت کوین در حال آزمایش یکی از سطوح مهم در امتداد خط روند هستند.

انتهای پیام/