شهر خبر

محمدی: توسعه دیپلماسی ورزشی مدنظر دولت سیزدهم است

محمدی: توسعه دیپلماسی ورزشی مدنظر دولت سیزدهم است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: دیپلماسی ورزشی مدنظر و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت سیزدهم به ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و مجموعه ورزش و جوانان استان اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه دیدار با "بورس بورمیستوف" سرکنسول‌گری روسیه اظهار داشت: خوشبختانه نشست خوبی برگزار شد که انشالله زمینه‌ساز مناسبات و ارتباطات هر چه بیشتر در حوزه ورزش دو کشور ایران و روسیه می باشد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان همیشه پیشتاز در مسائل مختلف در عرصه ملی بوده است، افزود: دیپلماسی ورزشی مدنظر و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت سیزدهم به ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و مجموعه ورزش و جوانان استان اصفهان است؛ خوشبختانه با پیگیری‌های باشگاه فولادمبارکه سپاهان و با برنامه‌ریزی خیلی خوبی که انجام شده طی روزهای آینده میزبان تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در اصفهان خواهیم بود.

جواد محمدی ادامه داد: باشگاه‌های اصفهانی از نظر ساختاری در سطح کشور مطرح هستند که در این بین به جرات می‌توان گفت که فولادمبارکه سپاهان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران محسوب می‌شود، امیدواریم با حضور تیم زنیت سن‌پترزبورگ، همچنین مسئولین ورزش روسیه و وزیر ورزش و جوانان ایران در اصفهان، مناسبت‌ها و همکاری‌های بیشتری در زمینه ورزشی فیمابین جمهوری اسلامی ایران و روسیه را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان از زحمات و پیگیرهای دو باشگاه در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی تشکر کرد و افزود: این همکاری‌ها نوید خوبی را برای آینده ورزش دو کشور در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/