شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#کشتی آزاد#تیم ملی کشتی

محک تیم آسیایی در رنکینگ دوم اتحادیه جهانی کشتی

محک تیم آسیایی در رنکینگ دوم اتحادیه جهانی کشتی

به نظر می‌رسد کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در نظر دارد تعدادی از کشتی‌گیرانی که تجربه بین‌المللی‌شان کمتر بوده را در دومین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی محک بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم منتخب کشتی آزاد با رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع در اولین تورنمنت رنکینگ‌دار سال 2023 که روزهای 12 تا 16 بهمن در زاگرب برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

دومین مسابقه رنکینگ‌دار هم اگر زمانش تغییر نکند، 4 تا 7 اسفند ماه در مصر برگزار می‌شود که هنوز کادرفنی تیم‌های ملی آزاد نفرات مد نظرش برای شرکت در این رقابت‌ها را اعلام نکرده، با این وجود به نظر می‌رسد باتوجه به اینکه طبق چرخه نفرات برتر مسابقات کشوری قرار است نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشند، کشتی‌گیرانی که در جمع این 10 نفر از تجربه بین‌المللی کمتری برخوردارند و یا مدتی از مسابقه رسمی و بین‌المللی دور بودند، مثل یاسین رضایی، پیمان بیابانی، حسین ابوذری، ارشک محبی و... در دومین مسابقه رنکینگ‌دار کشتی بگیرند.

علیرضا سرلک در 57 کیلو، یاسین رضایی در 61 کیلو، پیمان بیابانی در 65 کیلو، مرتضی قیاسی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، امیرحسین کاووسی در 79 کیلو، علیرضا کریمی در 86 کیلو، ارشک محبی در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیررضا معصومی در 125 کیلو 10 کشتی‌گیری هستند که در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیدند.

 

انتهای پیام/