شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#یارانه#بازیکن استقلال

حسن روشن: اول باید به ساپینتو بگویم خودت غلط کردی!/ شایعه کم کاری به این بازیکن نمی چسبد/ کسی که با بلیت یک میلونی به ورزشگاه می رود شاید دزد باشد

هفته هفدهم لیگ برتر با اتفاقات و جنجال مانع پیروزی صدرنشین شد. از سوی دیگر استقلال توانست با ۴ گل ملوان را شکست دهد تا امید این تیم برای بقا در کورس قهرمانی حفظ شود. این در حالی است که استقلال نتوانست در فصل نقل و انتقالات بازیکن جدیدی را جذب کند و فقط سیاوش یزدانی از لیست تیم خارج شده است. در همین رابطه با حسن روشن به گفتگو پرداختیم:

استقلال همزمان با بازگشت تماشاگران، با ۴ گل ملوان را شکست داد. اوضاع را چطور ارزیابی می کنید؟

این برد برای استقلال در شرایطی رقم خورد که در هفته‌های گذشته باخته بود و فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی اش وجود داشت. استقلال نه فقط در این بازی بلکه در همه بازی ها باید به فکر کسی سه امتیاز ها باشد اما همین که استقلال با ۴ گل برنده شد این می‌تواند آرامش تیم تا بازی بعدی را تضمین کند.

بلیت ها هم گران شد؟

واقعا چرا باید بلیت ورزشگاه یک میلیون باشد. فکر کنم از جام جهانی فقط گران کردن بلیت را یاد گرفته اند. به نظرم کسی که با این قیمت به ورزشگاه می رود یا دزده یا دیوانه؛ چون آدم عاقل با این گرانی به ورزشگاه نمی رود.

چرا استقلال اینقدر با حواشی و بحران روبرو می شود؟

تیمی که هوادار دارد طبیعتاً بحران هم دارد. البته استقلال ملوان را شکست داده نه یک تیم بالای جدولی. ما می‌دانیم ملوان تیمی است که برای نیفتادن به دسته پایین می‌جنگد استقلالی ها اگر مرد هستند باید در دیدارهای شش امتیازی را برنده شوند.

حسن روشن: اول باید به ساپینتو بگویم خودت غلط کردی!/ شایعه کم کاری به این بازیکن نمی چسبد/ کسی که با بلیت یک میلونی به ورزشگاه می رود شاید دزد باشد

استقلال مقابل ملوان صلابت و آمادگی بیشتری نسبت به بازی تراکتور و سپاهان نشان داد، قبول دارید؟

باید به ساپینتو گفت تیمی که ملوان را شکست داد همان تیمی است که دو هفته پیش مقابل تراکتور و سپاهان باخته بود بنابراین پیروزی مقابل ملوان شادی و خوشحالی کردن ندارد. چون استقلال باید این تیم‌ها را ببرد. شادی برای زمانی است که حریفان بالای جدولی و مسابقات ۶ امتیازی را ببریم.

مهاجمان استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

مطهری همیشه یک مهاجم خوب و پرتلاش است. در مدت زمانی که بازی می‌کند فوق العاده زحمت می‌کشد و نتیجه تلاش را هم می‌گیرد. محبی هم خوب بود. قایدی هم خوب عمل کرد اما این باید همیشه همینطور باشد. به نظرم زمانی که یامگا در دفاع راست بازی می کند کارایی قائدی کمتر می شود.

در فصل نقل و انتقالات استقلال نتوانست بازیکن بگیرد، به نظر شما تیم به جذب بازیکن احتیاج دارد؟

استقلال مقابل ملوان ثابت کرد با نیمکت نشینانش هم می‌تواند یک تیم پرمهره باشد اما مهم این است که چطور از این بازیکنان در زمین مسابقه بازی بگیریم و چه زمانی از نفرات تیم استفاده کنیم. استقلال چیزی نیست که بالا و پایین داشته باشد. استقلال باید همیشه رو به بالا حرکت کند. باید همیشه سه امتیازها را جمع کند تا قهرمان شود. اگر بخواهد باز هم مقابل تیم های پایین جدولی برنده باشد ولی به بالای جدولی ها امتیاز بدهد باید قید قهرمانی را بزند.

سیاوش یزدانی هم از استقلال جدا شد؟

یزدانی به من زنگ زد و با هم صحبت کردیم . به نظرم شایعه کم کاری به بازیکنی نمی چسبد. اول باید به ساپینتو بگویم غلط کردی بازیکنی که آماده نیست را در ترکیب تیم قرار می دهی بعد تازه بازوبند کاپیتانی را به وی می دهی. سیاوش اوایل پارسال هم خوب نبود ولی در ادامه بهتر شد و یکی از ارکان قهرمانی تیم بود.دیروز هم شنیدم به سپاهان رفته که باید بگویم اشتباه کرده است. البته من شنیدم ۳ بازیکن استقلال روی هم ۷۵ میلیارد قرارداد بسته اند. نمی دانم چه کسی با آنها چنین قراردادی بسته است ولی باید بگویم مردم منتظر یارانه ۴۵ هزار تومانی هستند ولی برخی مدیران چنین شاهکاری را انجام می دهند.