شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار آزمون#اروپایی

چراغ سبز سردار آزمون به تیم مطرح اروپایی ؟

مهاجم ایرانی لورکوزن به جدایی از باشگاه لورکوزن واکنش نشان داد.

چراغ سبز سردار آزمون به تیم مطرح اروپایی ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

از روزی که آزمون وارد بوندس‌لیگا شده، اوضاع، چندان باب میل او پیش نرفته است. او تا امروز ۲۳ بازی برای این تیم انجام داده و فقط یک گل زده تا اخباری درباره اینکه باشگاه آلمانی از جدایی این بازیکن استقبال می‌کند، در رسانه‌ها منتشر شود.

کار به جایی رسید که گفته شد احتمال انتقال آزمون به گالاتاسرای در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد منتهی سردار در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، شایعه جدایی از لورکوزن را تکذیب کرده و گفته است: واقعاً بی‌خبرم و نمی‌دانم این اخبار از کجا آمده. با لورکوزن قرارداد دارم و دوست دارم همراه این تیم به موفقیت برسم. الان هم تمرکزم روی دورتموند است، چون می‌خواهم بازیکن مفیدی برای لورکوزن باشم. نه تنها من بلکه همه تیم دنبال پیروزی در این بازی حساس و مهم هستیم تا به جمع تیم‌های بالای جدول برسیم و فاصله خود را با صدر کاهش دهیم.

درباره آزمون، البته این بحث وجود دارد که او تا آخر فصل قطعا در لورکوزن خواهد ماند منتهی اگر شرایط او تغییر نکند، در انتهای فصل ترجیح می‌دهد به تیمی برود که در آن فرصت بازی داشته باشد. تیمی که البته قطعا گالاتاسرای نخواهد بود چرا که اگر قرار به بازی سردار در سوپرلیگ ترکیه باشد، او راهی فنرباغچه خواهد شد.