شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیسه مجلس#جمعه#امام جمعه

انتقاد عضو هیات رئیسه مجلس از اتهام رشوه‌گیری یک امام جمعه به نمایندگان

علیرضا سلیمی گفت: اتهام رشوه‌گیری به نمایندگان زیبنده نیست، این در حالی است که ما به ائمه جمعه ارادت داریم و امیدوارم این سهو‌الّسان باشد و از سوی یک نفر صادر شده باشد، اما حفظ حرمت مومن واجب است.

انتقاد عضو هیات رئیسه مجلس از اتهام رشوه‌گیری یک امام جمعه به نمایندگان
کد خبر: 594187
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۱۳:۱۵:۵۰
اعتمادآنلاین |

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: یکی از ائمه محترم جمعه از تریبونی که باید ناشر عدل و تقوا باشد، اتهاماتی را متوجه تمام نمایندگان مجلس کرده است، اگرچه امیدوارم اصل این خبر صحت نداشته باشد، اما اتهام رشوه‌گیری به نمایندگان زیبنده نیست، این در حالی است که ما به ائمه جمعه ارادت داریم و امیدوارم این سهو‌الّسان باشد و از سوی یک نفر صادر شده باشد، اما حفظ حرمت مومن واجب است.

به گزارش خانه‌ملت، نماینده محلات و دلیجان در مجلس یازدهم ادامه داد: باید در اظهارنظر دقت کرد و هر خبری را به عنوان خبر قطعی اعلام نکرد، لذا امیدوارم هر چه سریعتر این اظهارنظر اصلاح شود و دیگر چنین مواردی از تریبون مقدس نماز جمعه مطرح نشود.

در ادامه علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: طرح این مباحث علیه ساحت مجلس کار نامناسبی بود. در ابتدای مجلس یازدهم و پس از چندین بار دیگر مقام معظم رهبری به مجلس عنوان انقلابی دادند و همه تلاش ما این است که این مجلس انقلابی بماند، لذا توصیه می کنم اولاً در اظهارنظرها خود جمع نبندند و تحقیق کنند و بدانند تریبون نماز جمعه بسیار مقدس است و نباید در آنجا بی‌تقوایی شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، پیش از این عبدالله محمدی امام جمعه میانه گفته بود: نمایندگان مجلس همه‌شان از دم، تا پایشان به مجلس می‌رسد، وارد معامله با ایران‌خودرو شده و خودروی خودشان را می‌گیرند و دیگری کاری با هیچ چیز ندارد. من اعلام می‌کنم که این کار، رشوه است و حاضرم در هر دادگاهی پاسخگوی این ادعا باشم. نمایندگان مجلس از ایران‌خودرو رشوه گرفتند. به محض اینکه معامله‌شان را با ایران‌خودرو انجام دادند و رشوه‌شان را گرفتند، دیگر کاری با هیچ چیز ندارند. همین می‌شود که خودروساز یک پراید را به بهای ۳۰۰ میلیون تومان به این مردم تحمیل می‌کند. چنین نماینده‌ای چطور می‌تواند مطالبه‌گر باشد و از حقوق ملت دفاع کند؟