اتهام به نمایندگان مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو بی تقوایی است

مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: اخیراً امام جمعه یکی از شهرستان ها در جمع مردم تمام نمایندگان مجلس را متهم به رشوه خواری کرده و گفته که همه نمایندگان رشوه گیر ایران خودرو هستند.

 

وی افزود: این تهمت زنی و حرمت شکنی نه تنها یک بی تقوایی محض و اهانت آشکار به ساحت منتخبین مردم است بلکه با بدیهی ترین اصول اخلاق و منطق و عقلانیت مغایرت دارد.

حسینی اظهار داشت: هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرزهای اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.

اتهام به نمایندگان مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو بی تقوایی است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن احترام به محضر قاطبه امامان جمعه باید تأکید کنیم متأسفانه برخی از ائمه جمعه با دخالت های غیرکارشناسی و غیرسازنده و اظهارنظرهای غیرمسئولانه نه تنهادر حل مشکلات نقشی ایفا نمی کنند بلکه به آن می افزایند و در خطابه های خود حد و مرزی را محترم نمی شمارند. بنابراین ضروری است شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این مسئله را به طور جدی تحت مدیریت و کنترل قرار دهد.