شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنزین#سوخت#ارومیه

مردم مناطق زلزله‌زده خوی نگران تأمین سوخت نباشند

مردم مناطق زلزله‌زده خوی نگران تأمین سوخت نباشند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به توزیع مناسب بنزین در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: سوخت کافی در منطقه ذخیره‌سازی شده است و مردم نگران تأمین سوخت موردنیاز خود نباشند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار داشت: در نخستین دقایق این حادثه ستاد بحران منطقه تشکیل شد و آغاز به کار کرد و ضمن بازدید از مناطق خسارت‌دیده و چگونگی عملیات سوخت‌رسانی به هموطنان شهری و روستایی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، برنامه‌ریزی لازم برای تأمین سوخت موردنیاز همه بخش‌ها انجام شد.

وی بیان کرد: از شامگاه شنبه تاکنون یک میلیون و 300 هزار لیتر بنزین در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی توزیع شده که 420 هزار لیتر از این مقدار تاکنون به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تأکید کرد: هم‌اکنون عرضه بنزین و نفت‌گاز در 17 جایگاه شهرستان خوی در حال انجام است و کمبودی وجود ندارد.

مجرد با تأکید بر تأمین مطلوب سوخت موردنیاز بخش‌ حمل‌ونقل، گرمایشی و پخت‌وپز در مناطق زلزله‌زده تأکید کرد: سوخت موردنیاز خودروهای امدادی و تجهیزات راهداری در حال تأمین است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به بازدید نزدیک از سناریوی مدیریت بحران سوخت‌رسانی در زلزله، با حضور در شهرستان خوی و انبار نفت این شهرستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا سه روز آینده مصرف بنزین به‌طور قابل توجهی افزایش یابد و از زمان وقوع نخستین زلزله در این شهرستان در 28 دی‌ماه تاکنون، 4 میلیون لیتر بنزین به رسیده است.

مجرد بیان کرد: خوشبختانه هیچ خسارتی به تأسیسات انبار نفت خوی وارد نشده و سوخت‌رسانی با همه توان در این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/