شهر خبر

سرمربی شهدای بابلسر: بابلسر استعدادهای فوتبالی درخشانی دارد

سرمربی شهدای بابلسر: بابلسر استعدادهای فوتبالی درخشانی دارد

مسعود حیدرزاده، سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای بابلسر با اشاره به بازی آتی این تیم در لیگ 2 از وجود استعدادهای درخشان در شهرستان بابلسر خبر داد.

مسعود حیدرزاده، سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا  با اشاره به ظرفیت های موجود در بابلسر گفت: تیم فوتبال شهدای بابلسر بازیکن ها و استعدادهای درخشانی دارد که همین امر سبب شد تا متقاعد به همکاری با این تیم بشوم. 

وی افزود: تفکر، برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح مشخصا می تواند هر تیمی را از بحران خارج کند و مشخصا تیم شهدای بابلسر نیز با توجه به پتانسیل هایی که دارد باید در جایگاه بهتری در جدول قرار داشته باشد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این عرصه موفق ظاهر شویم.

حیدرزاده ادامه داد: غالب تجربه من در حوزه استعدادیابی و فعال کردن تیم های پایه است و مشخصا با آمدن به تیم شهدای بابلسر تلاش خواهم کرد تا تیم های پایه شهدای بابلسر نیز در کنار تیم بزرگسالان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و پشتوانه تیم شوند.

سرمربی شهدای بابلسر خاطرنشان کرد: بازی نخستی که کادر فنی جدید در تیم شهدای بابلسر تجربه می کند دیدار با تیم رزکان البرز است که از شانس های اصلی صعود از گروه دوم لیگ 2 است اما این انگیزه و این توانایی در تیم وجود دارد تا در این دیدار سخت به موفقیت دست پیدا کند.

حیدرزاده با اشاره به استقرار تیم مدیریتی جدید در مجموعه شهدای بابلسر گفت: خوشبختانه مدیریت جدید تیم شهدای بابلسر با شخصیت ورزشی و توانمند است و هماهنگی لازم میان ارکان مختلف تیم وجود دارد تا عملکرد مطلوب حاصل شود.