شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#خودروسازان

دور برگشت نیمه‌نهایی والیبال قهرمانی زنان ایران؛ خودروسازان در یک‌قدمی فینال

دور برگشت نیمه‌نهایی والیبال قهرمانی زنان ایران؛ خودروسازان در یک‌قدمی فینال

تیم‌های خودروساز پیکان و سایپا با پیروزی در دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر زنان در یک قدمی فینال این رقابت‌ها قرار گرفتند و باید دید آیا در دور برگشت هم عملکرد قابل قبولی خواهند داشت که فینالیست شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز سه‌شنبه یازدهم بهمن با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری می‌شود.

در اولین دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی ذوب‌آهن اصفهان در سالن ملت میزبان پیکان تهران خواهد بود و در این دیدار تلاش خواهد کرد تا بر حریف پیروز شده و مشخص شدن تیم راه یافته به فینال را به مسابقه سوم بکشاند.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در تیم ذوب‌آهن که در دیدار دور رفت سه بر صفر مغلوب حریف شدند، مسلما به دنبال آنالیز دقیق تیم پیکان و یافتن راهی برای شکست این تیم مدعی لیگ برتر زنان هستند.

پیکان تهران هم که در مسابقه خانگی خود در مدت 91 دقیقه موفق به شکست اصفهانی‌ها شده در مسابقه دور برگشت به دنبال تکرار این پیروزی و رسیدن به فینال است تا فرصت بیشتری برای ریکاوری و حضور در دیدار نهایی روز جمعه 21 بهمن داشته باشد.

دو تیم در مرحله مقدماتی هم دوبار به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار دور رفت سه بر دو به نفع پیکان به پایان رسید و در دور برگشت هم شاگردان رشیدی در اصفهان سه بر صفر ذوب‌آهنی‌ها را شکست دادند.

در دیگر مسابقه دور برگشت که در سالن فدراسیون برگزار می‌شود سایپا تهران به مصاف سریک گنبد خواهد رفت. شاگردان مریم هاشمی که در دیدار خارج از خانه موفق به شکست سه بر دو حریف شدند در این مسابقه به دنبال کسب یک پیروزی شیرین دیگر این بار در خانه هستند تا صعودشان به دیدار نهایی قطعی شود.

از سوی دیگر سریک گنبد که با امتیازاتی نزدیک و پس از 158 دقیقه جدال مسابقه دور رفت برابر سایپا را واگذار کرده در این دیدار به دنبال انتقام و یافتن فرصت حضور در مسابقه سوم است تا شاید همچنان بتواند به راه‌یابی به فینال امیدوار باشد.

با توجه به این‌که تیم سریک گنبد در هر دو دیدار رفت و برگشت مرحله مقدماتی موفق به شکست سه بر صفر سایپا شد و در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی نخستین ناکامی را برابر این تیم تجربه کرد، انتظار دیداری جذاب و دیدنی در این مسابقه وجود دارد.

برنامه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

 

اصفهان، سالن ملت، ساعت 13

ذوب‌آهن اصفهان – پیکان تهران

 

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 13

سایپا تهران – سریک گنبد

انتهای پیام/