شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#قهرمانی پرسپولیس

بهزاد داداش‌زاده: این باخت می‌تواند سند قهرمانی پرسپولیس شود/ رفتارهای نکونام زیبنده نبود

بهزاد داداش‌زاده: این باخت می‌تواند سند قهرمانی پرسپولیس شود/ رفتارهای نکونام زیبنده نبود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال ما با حواشی زیادی که دست به گریبان است، شادابی قدیم را ندارد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاقات بازی فولاد و پرسپولیس در اهواز اظهار داشت: اتفاقاتی که در اهواز رخ داد اصلا اتفاقات خوبی نبود. در حال حاضر بزرگترین ایراد و مشکل فوتبال ما غیبت هواداران است. نمی دانم چرا در دیداری که قرار نبود تماشاگر حضور داشته باشد، عده ای روی سکوهای ورزشگاه فولاد حضور داشتند؟ ما برای جواد نکونام به عنوان یک مربی جوان و گزینه تیم ملی احترام خاصی قائل هستیم اما حرکات و رفتارهای او در کنار زمین اصلا زیبنده نبود. 

وی در ادامه تاکید کرد: کاری به اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس در اهواز رخ داد، ندارم اما کمیته آموزش فدراسیون باید برای صدور مجوز حضور مربیان روی نیمکت تیم ها ارزیابی بیشتری داشته باشد تا عده ای با رفتارهای زشت خود در کنار زمین نام مربیان فوتبال و اعتبارشان را لکه دار نکنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: حرف های یحیی گل محمدی هم در نشست خبری صحبت های جالبی نبود اما مشخص بود چه رفتارهایی با پرسپولیسی ها شد که سرمربی پرسپولیس هم آن حرف ها را بر زبان آورد. پیروزی برابر پرسپولیس به چه قیمتی به دست می آید؟ شکست پرسپولیس در این دیدار تنها به خاطر به هم زدن تمرکز مربیان و بازیکنان این تیم رقم خورد وگرنه هیج تیمی نمی تواند در مستطیل سبز حریف این تیم شود. خیلی از تیم ها در لیگ بسیج شده اند تا پرسپولیس را به حاشیه بکشانند تا تیم هایی که با آنها منافع مشترک دارند، قهرمان شوند وگرنه چرا باید آن اتفاقات در جریان یک بازی رسمی در لیگ برتر رخ بدهد؟

داداش‌زاده توصیه‌ای به پرسپولیسی‌ها داشت و گفت: مهمترین اتفاقی که می تواند ترمز پرسپولیس برای قهرمانی را بکشد این است که اعضای تیم وارد حاشیه شوند. آدم های کوچک برای دیده شدن علیه پرسپولیس حرف می زنند و حاشیه سازی می کنند که بهترین راه مبارزه با آنها این است که جواب شان را ندهند و در قبال حواشی سکوت کنند تا این افراد به خواسته های شان علیه پرسپولیس نرسند.

وی در مورد شرایط فنی تیم گل‌محمدی مقابل فولاد تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه اول نمایش خوبی را از خود ارائه نکرد اما در نیمه دوم رفته رفته مالک توپ و میدان شد. در مجموع فضا در این دیدار به گونه ای بود که شرایط برای فوتبال مهیا نبود و حریف با جنگ روانی می خواست تمرکز پرسپولیس را به هم بزند تا به هر قیمتی شده پیروز شود!

داداش‌زاده درباره تاثیرات شکست گفت: درست است باخت تلخی برای پرسپولیس بود اما به نظر من این شکست تلنگری بود تا پرسپولیسی ها به خودشان بیایند. به اعتقاد من این باخت شاید سند قهرمانی تیم یحیی گل محمدی را برای پایان فصل امضا کند؛ به شرط این که وارد حاشیه نشوند و اجازه ندهند جنگ روانی رقبا آنها را از هدف اصلی دور کند. 

انتهای پیام/