شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##حامی#حاکمیت#یکدست،#شکست#این#تئوری#اعلام#کرد

حامی حاکمیت یکدست، شکست این تئوری را اعلام کرد

یک فعال اصولگرا تاکید کرد که به عنوان حامی حاکمیت یکدست، شکست آن را اعلام می‌کند.

حامی حاکمیت یکدست، شکست این تئوری را اعلام کرد
کد خبر: 593971
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۲۱:۰۰:۴۳
اعتمادآنلاین |

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: من از جمله افرادی بودم که به‌شدت طرفدار حاکمیت یکدست بودم، فکر می‌کردم با حاکمیت یکدست شرایطی به وجود خواهد آمد که تمام نهادهای موازی دولت چه نهادهای اقتصادی، نهادهای سیاسی و نهادهای اجتماعی و فرهنگی همه هماهنگ با دولت خواهند بود و کشور پیش می‌رود اما اکنون اعتراف می‌کنم که اشتباه می‌کردم.

به گزارش آرمان امروز، او افزود: همان نهادهایی که فکر می‌کردم می‌توانند با دولت همکاری کنند، اکنون خود مدعی شده‌‌اند. شاید هم مدعی هستند که از دولت فعلی بسیار قوی ترند. طبیعی است که تلاش دارند دولت را با خود همسو کنند. این مورد خود باعث خواهد شد عملا حاکمیت یکدست شکست بخورد.

مهاجری تاکید کرد: معتقدم اتفاقاتی که در جامعه در حال وقوع است که به مراتب از اینکه صدای مردم بلند شنیده شود، بدتر است. این اتفاق، افسردگی‌ای است که در جامعه وجود دارد و به نظر من جامعه‌ای که معترض است و سر و صدا می‌کند به مراتب کم ضررتر و کم خطر‌تر از جامعه‌ای است که افسرده است و حتی حال ندارد که حرف بزند حتی بی‌تاثیر می‌داند که اعتراض کند. این مورد باعث می‌شود جامعه به جامعه مرده تبدیل شود و من نسبت به این مسئله به‌شدت نگرانم.