شهر خبر

اعتراض روزنامه جمهوری اسلامی به هزینه‌ میلیون دلاری برای کنگره‌ای زنان تاثیرگذار

کنگره زنان تاثیرگذار بی‌خاصیت و بی‌تاثیر بود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از دوگانگی شعارهای رعایت حجاب و عفاف تا معرفی بی‌حجاب‌ها به عنوان زنان تاثیرگذار که بگذریم، با شعار مردمی بودن و در همان حال ده‌ها میلیون دلار هزینه یک کنگره بی‌خاصیت کردن در برابر چشمان مردمی که در فقر دست و پا می‌زنند، چه کنیم؟

کنگره زنان تاثیرگذار بی‌خاصیت و بی‌تاثیر بود
کد خبر: 593968
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۲۰:۲۰:۴۳
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی کنگره زنان تاثیرگذار را بی‌تاثیر خوانده و در همین حال از برگزاری چنین برنامه‌هایی با هزینه‌های ده‌ها میلیون دلاری در برابر مردمی که در فقر دست‌وپا می‌زنند انتقاد کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، مسئولان، چه بخواهند چه نخواهند باید بپذیرند که این کنگره (زنان تاثیرگذار) نه‌تنها مشکلی را حل نکرده بلکه با سوالات و ابهاماتی که ایجاد کرده، بر مشکلات افزوده است. آنها باید از تفکر انفعالی دست بردارند و به این واقعیت تکیه نمایند که نظام جمهوری اسلامی تلاش‌هائی برای تامین حقوق زنان به عمل آورده و به موفقیت‌هائی نیز دست یافته است و قطعاً باید به این تلاش‌ها ادامه بدهد و مشکلات موجود را حل کند. در کنار این واقعیت، باید به عملکرد غلط بعضی نهادها که به بهانه مقابله با منکرات مرتکب منکر بزرگ‌تری شدند که بی‌حرمتی به شخصیت مردم و کرامت انسانی آنهاست توجه نمایند و درصدد جبران آن برآیند. این جبران، با اقدامات داخلی صورت می‌گیرد نه برگزاری کنگره و هزینه کردن ده‌ها میلیون دلار و تبلیغاتی که اثر معکوس دارد.

جمهوری اسلامی در ادامه تاکید کرده است‌: از دوگانگی شعارهای رعایت حجاب و عفاف تا معرفی بی‌حجاب‌ها به عنوان زنان تاثیرگذار که بگذریم، با شعار مردمی بودن و در همان حال ده‌ها میلیون دلار هزینه یک کنگره بی‌خاصیت کردن در برابر چشمان مردمی که در فقر دست و پا می‌زنند، چه کنیم؟ اینها تضادهائی هستند که جامعه را ملتهب‌تر می‌کنند و حتی اقدامات مثبت را نیز منفی جلوه می‌دهند. این قبیل اقدامات نشان می‌دهند دولتمردان ما به مشاوران امین و صاحب تجربه‌ای در زمینه تبلیغات نیازمند هستند تا به جای توسل به اقدامات انفعالی، بر موجودی‌های قابل عرضه اتکا نمایند و از هدر رفتن آنها از طریق ندانم‌کاری‌ها جلوگیری کنند.