شهرخبر

کاپیتان فولاد رسما با کمال پرسپولیسی‌ها سرشاخ شد/ حمله دوباره ساسان انصاری به کامیابی‌نیا؛ در حد من نیستی!

پس از کنفرانس آتشین یحیی گل‌محمدی و مهدی هاشمی‌نسب حالا درگیری اصلی بین کمال کامیابی‌نیا و ساسان انصاری به عنوان کاپیتان‌های پرسپولیس و فولاد است.

پس از اینکه شب گذشته کامیابی‌نیا در استادیوم فولاد آرنا در مصاحبه‌ای، انتقاد تندی را به کادر فنی فولاد وارد کرد، امروز با جواب انصاری مواجه شد. موردی که باعث شد هافبک پرسپولیسی‌ها بار دیگر در مصاحبه‌ای طوفانی، اظهارات تندتری را این مرتبه نسبت به مهاجم فولاد یعنی ساسان انصاری داشته باشد.

با این حال، این جنگ لفظی پایان نیافته و کاپیتان فولاد نیز برای باز دوم جواب همتای خود در پرسپولیس را داده است.


ساسان انصاری در پاسخ به صحبت‌های اخیر کمال کامیابی‌نیا گفت: قطعا تو را در حد خودم نمی‌دانم و خودت هم می‌دانی که در حد من نیستی. برای اینکه درباره کادرفنی تیم ما صحبت کرده‌ای، جواب تو را دادم. من اگر حرفی بزنم، آنقدر شهامتش را دارم که روی آن بمانم؛ نه اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت بترسم و حرف متناقض بزنم.

انصاری در ادامه گفت: با صحبت‌های الان و حرف‌های دیشب کامیابی‌نیا مشخص شد که حرف‌ها به چه کسی دیکته شده و یا اینکه برای چه هدفی بوده است. متاسفم که روی حرفی که زدی نمانده‌ای. خودبزرگ‌بینی کاذب نداشته باش و سعی نکن با این کارها به دنبال فرار از نیمکت‌نشینی و رسیدن به ترکیب اصلی باشی.