شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#یوونتوس

رونالدو علیه یوونتوس شهادت می‌دهد

رونالدو علیه یوونتوس شهادت می‌دهد

رسانه ایتالیایی از آمادگی رونالدو برای همکاری با دادستان‌ها در پرونده‌های رسوایی یوونتوس خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده کریستیانو رونالدو، ستاره سابق تیم یوونتوس آماده است تا با دادستان‌های تورین در تحقیقات درباره رسوایی‌های بانوی پیر همکاری کند و علیه این باشگاه شهادت دهد.

رونالدو هم جزو بازیکنانی بود که در پی شیوع کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه یوونتوس، از دریافت چهار ماه حقوق خود در سال ۲۰۲۰ صرف نظر کرده بود اما تحقیقات دادستان‌ها به این نتیجه رسیده که بازیکنان سه ماه حقوق خود را دریافت کرده بودند اما این ارقام در ترازنامه‌ها ثبت نشده بود و فدارسیون فوتبال ایتالیا را نیز در جریان این موضوع قرار نداده بودند.

روزنامه کوریره دلا سرا نیز پیشتر خبر داده بود اسناد مربوط به رونالدو توسط مدیر سابق یوونتوس امضا شده اما به رؤیت این بازیکن نرسیده بود. بر اساس گزارش‌ها، یوونتوس همچنان حدود ۲۰ میلیون یورو به رونالدو بدهکار است.

رونالدو پیشتر به سوال‌های دادستان‌ها پاسخ نمی‌داد اما حالا تصمیم گرفته با آن ها همکاری کند. هنوز محل ملاقات رونالدو با دادستان‌ها مشخص نشده اما ایتالیا، مادرید و لیسبون ممکن است محل شهادت رونالدو علیه تیم سابق خود باشد.

یوونتوس که به علت عدم ثبت سود حاصل از نقل و انتقالات بازیکنان با جریمه ۱۵ امتیازی روبه رو شده ممکن است در دادگاه بعدی و این بار به دلیل بیانیه‌های گمراه‌کننده درباره پرداخت دستمزد بازیکنان، با مجازات سنگین‌تری مواجه شود.

پائولو زیالینی، خبرنگار ایتالیایی گفته اگر ثابت شود بازیکنان یوونتوس در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برخلاف آنچه گزارش شده بود، دستمزدهای پائین‌تری را پذیرفته‌اند، ممکن است با محرومیت حداقل ۳۰ روزه مواجه شوند. این محرومیت شامل بازیکنانی نیز خواهد شد که هم اکنون در یوونتوس حضور ندارند.