شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحریم#ورزش کشور

محبی نجم آبادی: سجادی به دلیل حفظ منافع ملت تحریم شد/ این تحریم ها نمی‌تواند ذره ای به ورزش کشور خدشه وارد کند

محبی نجم آبادی: سجادی به دلیل حفظ منافع ملت تحریم شد/ این تحریم ها نمی‌تواند ذره ای به ورزش کشور خدشه وارد کند

نماینده مردم سبزوار گفت: این تحریم یک افتخار است زیرا که سجادی در مسیر حفظ منافع ملت حرکت کرده که چنین تحریمی شامل حال وی شده است.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با تحریم وزیر ورزش و جوانان گفت: این تحریم یک افتخار است زیرا که سجادی در مسیر حفظ منافع ملت حرکت کرده که چنین تحریمی شامل حال وی شده است.

نماینده مردم سبزوار ادامه داد: ضمن آنکه نقدهایی در حوزه ورزش داریم اما ورزشکاران و وزارت ورزش در مسیری درستی حرکت کرده اند و امیدواریم هر چه زمان می گذرد شاهد اتفاقات بهتری در حوزه ورزش کشور باشیم و این نکته را هم بدانید که دشمن در مسیر خود جدی است. تحریم ابزاری است که امروز دشمنان برای محدود کردن توانمندی ها و اقتدار ایران در دستور کار خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ایران به دلیل آنکه استقلال دارد و کشور قوی است مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و آنها جمهوری اسلامی ایران را به دلیل این دو جرم که به آن اشاره کردم مورد تحریم های متعدد قرار می دهند و از همه ابزارهای خود در این مسیر استفاده می کنند.

مجبی نجم آبادی گفت: همه وظیفه داریم در مقابل توطئه دشمنان به گونه ای عمل کنیم که منافع ملی و منافع مردم حراست شود. آنها با این تحریم نشان دادند که آزادی برای آنها شعاری بیش نیست و خودشان به خوبی می دانند که این تحریمها نمی تواند ذره ای به ورزش کشور خدشه وارد کند.

انتهای پیام/