شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ستاره استقلال

ستاره استقلال به این دلیل از باشگاه شکایت نمی‌کند

در صورتی که سیاوش یزدانی به دلیل فسخ قراردادش از سوی باشگاه استقلال، از باشگاه شکایت کند و کمیته وضعیت حق را به بازیکن دهد، اتفاقات تلخی برای باشگاه رخ خواهد داد.

ستاره استقلال به این دلیل از باشگاه شکایت نمی‌کند

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

کمیته وضعیت همان طور که می گوید بازیکن در صورت فسخ یک طرفه قرارداد باید تبعات آنرا به پذیرد، خطاب به باشگاه هم یادآور می شود، در صورت فسخ بی دلیل قرارداد بازیکن باید مسئولیت آنرا برعهده بگیرد که در این صورت باشگاه علاوه بر اینکه ملزم می شود، حق و حقوق بازیکن را پرداخت کند، ممکن است به دلیل رفتار غیر قانونی در فسخ قرارداد یکی دو پنجره را از دست بدهد.

اما آخرین خبر در مورد وضعیت سیاوش یزدانی این است که او از باشگاه استقلال شکایت نخواهد کرد. چرا که سپاهان با ازدست دادن مدافع برزیلی و محمد نژاد مهدی نسبت به جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده و در صورتی که سیاوش یزدانی بخواهد راهی سپاهان شود، شکایت او پیگیری نخواهد شد. از سویی او به خوبی می داند در صورت شکایت ازاستقلال و محروم کردن این تیم از پنجره در فضای مجازی با حمله تند هواداران مواجه و این وضعیت فوتبال بازی کردن در لیگ برتر را برای او سخت تر خواهد کرد.

از سویی گفته می شود او به این دلیل قرارداد خود را با استقلال فسخ نکرد و راهی تیم سپاهان نشد که شائبه هایی در مورد کم کاری او در بازی با این تیم وجود داشت، اما امروز در حالی که قرارداد او از سوی باشگاه استقلال فسخ شده این حق طبیعی اش است، هر تیمی را که دوست دارد انتخاب کند و این انتخاب می تواند سپاهان باشد. به خصوص که مورایس او را دوست دارد و از سویی به این بهانه سپاهان دو مدافع میانی خود را کنار زده است.

بر همین اساس باشگاه سپاهان به سیاوش یزدانی توصیه کرده است بدون طرح شکایت علیه باشگاه استقلال به دیار نصف جهان بیاید و فوتبال خود را دنبال کند.