شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس#وزیر ورزش

نماینده مجلس یازدهم: دستگاه دیپلماسی پیگیری های حقوقی برای رفع تحریم وزیر ورزش را با جدیت دنبال کند

نماینده مجلس یازدهم: دستگاه دیپلماسی پیگیری های حقوقی برای رفع تحریم وزیر ورزش را با جدیت دنبال کند

نماینده مردم نیشابور گفت: از دستگاه دیپلماسی تقاضا می کنیم بحث پیگیری حقوقی و رفع تحریم وزیر ورزش را با توجه به آنکه حوزه ورزش نباید آلوده به سیاست شود پیگیری کند و امیدواریم وزیر امور خارجه این موضوع را با جدیت پیگیری کند.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با تحریم وزیر ورزش و جوانان گفت: این اقدام اتحادیه اروپا نشان دهنده این است که آنها حتی موضوعات غیر سیاسی مثل ورزش را محلی برای عقده گشایی های سیاسی خود قرار داده اند. علیرغم اینکه بارها گفته اند حوزه تمرکز آنها مسائل سیاسی است اما اکنون با تحریم ورزش نشان دادند که به سیاست و صحبت های خود پایبند نیستند و غرض ورزی ها را به حوزه ورزش کشاندند. 

وی در ادامه گفت: وزیر ورزش یک چهره ورزشی است. او حتی قهرمان ورزش دو و میدانی در سطح جهانی و آسیایی است اما غربی ها او را تحریم کردند که این تحریم نشان دهنده ادعای دروغ اتحادیه اروپا مبنی بر عدم دخالت سیاست در ورزش است. 

نماینده مردم نیشابور خاطر نشان کرد: تلاش های سجادی با وجود همه حواشی که خیلی ها سعی کردند برای وزیر ورزش در سطح جام جهانی و سایر رشته ها ایجاد کنند ، به ثمر نشست. سجادی باید به این تحریم به عنوان یک افتخار نگاه کند  زیرا که در مسیر درستی حرکت کرده که امروز با این تحریم از او می خواهند انتقام بگیرند. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به جنگ تبلیغاتی دشمن بیان کرد: اروپایی همه تلاش خود را در این جدال سیاسی و جنگ تبلیغاتی به کار می گیرند همانطور که دیدید مثل همیشه پیشرفت حوزه  ورزش در مسیر رو به جلو بوده است و سالیان سال شاهد قهرمانی هایی بیش از سالهای گذشته بوده ایم   که این نشان می دهد فشارها بر حوزه ورزش نتوانسته خللی ایجاد کند. 

وی در پایان خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور گفت: از دستگاه دیپلماسی تقاضا می کنیم بحث پیگیری حقوقی و رفع تحریم وزیر ورزش را با توجه به آنکه حوزه ورزش نباید آلوده به سیاست شود پیگیری کند و امیدواریم وزیر امور خارجه این موضوع را با جدیت پیگیری کند .

انتهای پیام/