شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون

ایلان ماسک مجدداً قول داد وقتی مک‌دونالدز DOGE را بپذیرد در تلویزیون غذا بخورد

ایلان ماسک مجدداً قول داد وقتی مک‌دونالدز DOGE را بپذیرد در تلویزیون غذا بخورد

امروز، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، قولی را که دقیقا یک سال پیش داده بود، دوباره تایید کرد که اگر مک‌دونالدز توکن Dogecoin (DOGE) را به عنوان پرداخت بپذیرد، یک وعده غذایی شاد را در تلویزیون زنده می‌خورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا؛ امروز، ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، قولی را که دقیقا یک سال پیش داده بود، دوباره تایید کرد که اگر مک‌دونالدز توکن Dogecoin (DOGE) را به عنوان پرداخت بپذیرد، یک وعده غذایی شاد را در تلویزیون زنده می‌خورد. ماسک ضمن پاسخ به توییتی در صفحه رسمی مک‌دونالد، تایید کرد که این معامله همچنان باز است.

در حال حاضر، توکن میم با سهم بازار بیش از 11.3 میلیارد دلار در میان ده ارز دیجیتال برتر قرار دارد. ارزش DOGE پس از مشاهده بیش از 5.7 درصد رشد در هفت روز گذشته 0.08564 دلار است. معامله گران کریپتو در 24 ساعت گذشته نزدیک به 500 میلیون دلار DOGE خرید و فروختند.

جامعه کریپتو حدس می‌زند که پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر Dogecoin را به عنوان یک ابزار پرداخت استفاده می‌کند. این حدس و گمان پس از آن افزایش یافت که ماسک، مالک توییتر، اسلایدهایی از یک جلسه خصوصی را منتشر کرد که بر تغییرات احتمالی در توییتر 2.0 تأکید می کرد و فضای خالی روی گزینه پرداخت پیشنهادی باقی می گذاشت.

از سوی دیگر، بر اساس داده‌های WhaleStats که فعالیت‌های ثروتمندترین سرمایه‌گذاران رمزارز را دنبال می‌کند، سکه میم همتای DOGE، Shiba Inu (SHIB)، همچنان یک سکه مورد علاقه در میان نهنگ‌های کریپتو ETH است.

سه روز پیش، داده‌های WhaleStats نشان داد که 5000 نهنگ رمزنگاری برتر در مجموع بیش از 616 میلیون دلار SHIB دارند.

ردیاب بازار همچنین SHIB را به عنوان دومین سکه بزرگی که در شبکه اتریوم توسط نهنگ های کریپتو نگهداری می شود، رتبه بندی کرد. SHIB در فهرست ارزهای دیجیتال با بیشترین سهم بازار در رتبه 13 قرار دارد.

انتهای پیام/