شهر خبر

حمایت خانواده ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از حمید سجادی: بدخواهان نگاهی سیاسی به ورزش دارند

حمایت خانواده ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از حمید سجادی: بدخواهان نگاهی سیاسی به ورزش دارند

خانواده ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در واکنش به تحریم اتحادیه اروپا علیه وزیر ورزش و جوانان، به حمایت از سید حمید سجادی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سایت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در بیانیه‌ای در خصوص این تحریم نوشت: «اتحادیه اروپا در تازه‌ترین لیست تحریمی که درباره ایران صادر کرد، نام سید حمید سجادی وزیر ورزش کشورمان را هم گنجاند! این اتفاق بیش از هر چیز نشان دهنده این واقعیت آشکار است که دشمنان و بدخواهان این سرزمین برخلاف شعارهایی که می‌دهند به ورزش نگاهی سیاسی دارند و هماهنگ با سیاست های نظام سلطه عمل می‌کنند.

در روزهای اخیر و در ادامه اقدامات ضدایرانی و مواضع مداخله‌جویانه غرب در امور ایران، متأسفانه اتحادیه اروپا نیز بسته تحریمی جدیدی را علیه اشخاص حقیقی و حقوقی، از جمله سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان کشورمان تصویب کرده است که این کار در نوع خود حیرت‌انگیز و نشانه دریافت اطلاعاتی نادرست و مجعول و برداشتی ناصحیح از واقعیت‌ها و رخدادهای اخیر است.

متاسفانه مسئولین غربی برخلاف واقعیت سیاست را از ورزش جدا نمی‌دانند‌ و بارها با تصمیمات اشتباه این را به دنیا نشان داده‌اند. این در حالی است که سید حمید سجادی از مفاخر ورزش کشور می‌باشد که افتخارات زیادی در حوزه ورزش و‌ مدیریت ایران اسلامی در کارنامه دارد. او نگاهش به ورزشکاران، نگاهی دلسوزانه و به عنوان متولی ورزش ایران، پدرانه‌ است.

حال با توجه به تصمیم غیرمنصفانه و ناجوانمردانه اتحادیه اروپا در رابطه با تحریم سید حمید سجادی وزیر محبوب، علمی و پرتلاش ورزش و جوانان کشور، خانواده بزرگ ورزش روستایی، سنتی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران این تحریم غیرعادلانه را محکوم می‌نماید.»

انتهای پیام/