شهر خبر

هدیه لالیگایی نکونام به مدعیان/ فولاد دومین شکست پرسپولیس را رقم زد

هدیه لالیگایی نکونام به مدعیان/ فولاد دومین شکست پرسپولیس را رقم زد

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز به مصاف هم رفتند و هفدهمین بازی خود را در لیگ برتر برگزار کردند.

در این رقابت تیم فولاد با تک گل تورس به پیروزی رسید تا شاگردان جواد نکونام دومین شکست پرسپولیس را رقم بزنند‌. فولاد با این برد به امتیاز ۲۴ رسید و پرسپولیس در امتیاز ۳۵ و در صدر جدول باقی ماند.

پرسپولیس در این بازی با لباس‌های یکدست مشکی و تیم فولاد خوزستان با لباس‌های قرمز رنگ در زمین حاضر شدند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه اول این بازی بودند. دو تیم در ۱۰ دقیقه اول، بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند و بسیار حساب شده و منطقی سعی در نزدیک شدن به دروازه یکدیگر را داشتند. اعتراض‌های شدید اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان به داور، بازی را برای دقایقی متوقف کرد. در دقیقه ۲۳ ارسال احسان پهلوان از جناح چپ به جناح مقابل با ضربه سر ضرب و روپای روبرتو تورس به گل اول این دیدار برای فولاد تبدیل شد. در دقیقه ۲۸ تورس از نقطه کرنر سمت چپ، ارسالی را روانه دروازه میهمان کرد که در یک رفت و برگشت توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

در دقیقه ۳۵ فولاد از سمت چپ به یک ضربه کاشته رسید. ارسال تورس با ضربه سر بازیکن قرمزپوش به بیرون رفت. در دقیقه ۳۶ حرکت دانیال اسماعیلی فر یک کرنر در پی داشت. سانتر مهدی ترابی با ضربه سر مدافع فولاد دفع شد. در دقیقه ۳۹ ارسال روی دروازه فولاد با ضربه سر امید عالیشاه از بالای دروازه میزبان گذشت. شیخ دیاباته به جای علی نعمتی برای پرسپولیس وارد زمین شد. در دقیقه ۴۳ ارسال امید عالیشاه در دستان دروازه‌بان فولاد قرار گرفت.

در دقیقه ۴۵ موعود بنیادی‌فر، داور بازی به یکی از اعضای کادر فنی فولاد خوزستان، کارت زرد نشان داد. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه ۴۸ میلاد سرلک در جناح راست با خطا متوقف شد و داور اعلام ضربه آزاد کرد. ارسال مهدی ترابی دفع شد و این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

نیمه دوم با تاخیر و توسط مشکی‌پوشان آغاز شد. پیش از شروع نیمه دوم، داور به جواد نکونام سرمربی فولاد کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۴۶ در پی اشتباه بیرانوند قرمزپوشان صاحب موقعیت شدند که مدافعان پرسپولیس توپ را از روی خط دروازه دور کردند.