شهرخبر

ملی‌پوش استقلال جدا نشد اما نه به ساپینتو آتو داد نه باشگاه!

دفاع چپ شمالی تیم استقلال که در ماه‌های اخیر با حضور در اردوی تیم ملی به چشم و چراغ کارلوس کی‌روش تبدیل شده بود با درخشش در ۲۰ دقیقه پایانی بازی مقابل آمریکا نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده اما این بازیکن ظرف هفته‌های قبل و بعد از آن در لیگ برتر جایی در ترکیب استقلال نداشت تا این شائبه ایجاد شود که جلالی یکی از گزینه های جدایی طلب از استقلال است. اما این بازیکن در دیدار استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم سرانجام به زمین رفت.

او که در هفته‌های گذشته به علت مصدومیت از ترکیب کنار می‌ماند پس از نیمکت نشینی ۹۰ دقیقه ای در بازی سپاهان فرصت پیدا کرد تا در نیمه دوم بازی مقابل ملوان به میدان برود. این بازیکن پس از خروج از زمین با رسانه‌ها صحبت کرد و خیلی حرفه ای پاسخ آنها را داد تا به سرمربی و باشگاهش آتو ندهد.

جلالی درباره احتمال جدایی‌اش از استقلال - در شرایطی که ظرف روزهای گذشته این موضوع در همه صفحات مجازی و رسانه های ورزشی بارها مشاهده می‌شد - خیلی حرفه ای گفت که اصلاً با چنین خبری مواجه نشده و اطلاعی از این موضوع نداشته است!

ابوالفضل جلالی

این در حالی است که نزدیکان به تیم استقلال خبر می‌دهند او حتی تا آستانه جدایی هم پیش رفته بود و نسبت به بازی نکردن در ترکیب استقلال گله داشت اما او طوری وانمود کرد که اصلاً اطلاعی از این مسائل ندارد.

جلالی همچنین در این باره که برنامه اش برای آینده چیست، توضیح داد که هر زمان که لازم باشد چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان می‌رود و تابع تصمیمات سرمربی اش است. رفتار پخته جلالی جوان در میکسد زون ورزشگاه آزادی مشخص کرد او فوتبالیستی است که جام جهانی را تجربه کرده و خیلی با درایت پاسخ خبرنگاران را می‌داد.