شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#ملوان

مهدی فنونی‌زاده: به هیچ‌وجه از قهرمانی ناامید نیستم/ استقلال برد چون ملوان فوتبال بازی کرد نه ضدفوتبال

مهدی فنونی‌زاده: به هیچ‌وجه از قهرمانی ناامید نیستم/ استقلال برد چون ملوان فوتبال بازی کرد نه ضدفوتبال

پیشکسوت استقلال نظرات خود را درباره برد آبی‌پوشان مقابل ملوان انزلی بیان کرد.

مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره برد استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم که با برد ۴ گله استقلال همراه شد. دلیل زیبایی بازی هم این بود که ملوان فوتبال بازی کرد. همین مساله باعث برد شد.

وی افزود: انزلیچی‌ها به هیچ عنوان دفاع نمی‌کردند تا چشم به ضدحملات بدوزند. آمدند با تمام وجود بازی کردند و تلاش‌شان حتی برای برد بود. این مساله باعث شد تا استقلال هم بازی خود را انجام دهد و موفق شود. ملوان در کل بسیار خوب کار کرد اما روز روز استقلال بود. بچه‌های تیم همه تلاش کردند و  ماحصلش شد برتری آبی‌ها در بازی.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد بازی ادامه داد: به نظرم مهدی قایدی نباید تعویض می‌شد. درباره دیگر تعویض، رضا میرزایی واقعا خوب کار کرد. حرکات او باعث سرعت بخشیدن به تیم شد. استقلال بیشتر گل‌ها را از سمت چپ زمین به ثمر رساند که نشان از عملکرد خوب در این زمینه می‌دهد. در مجموع بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و به همه‌شان بابت این برد تبریک می‌گویم.

فنونی‌زاده درباره عملکرد ساپینتو عنوان کرد: نمی‌توانم نمره قبولی بدهم زیرا استقلال با صدر فاصله دارد. همه این تیم را با تیم سال گذشته مقایسه می‌کنند. هیچ تیمی در این یکی دو دهه نتوانسته بود آن‌گونه رکوردشکنی کند و قهرمان شود. سال گذشته سالی استثنایی و خاص بود. به طور کلی اما به نظرم بازهم باید به ساپینتو زمان داد. این که یک مربی خارجی در ایران بتواند خود را با شرایط وفق دهد زمان نیاز دارد. او مربی بدی نیست اما برخی کارهایش به چشم می‌آید. دور شدن استقلال از قهرمانی؟ اصلا برای قهرمانی ناامید نیستیم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند پاسخ این هواداران را به خوبی بدهند.

وی در پایان در مورد بازی هفته آینده مقابل مس کرمان گفت:‌ تیم مس تیمی جنگنده است. بازیکنان‌ پرقدرت و دونده‌ای در مس حضور دارند اما فکر می‌کنم استقلال برنده بازی شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/