شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ملوان

گلباران ملوان در حضور هواداران/ استقلال جان تازه گرفت

گلباران ملوان در حضور هواداران/ استقلال جان تازه گرفت

تیم فوتبال استقلال تهران مقابل ملوان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی در حضور هواداران به مصاف هم رفتند و هفدهمین دیدار خود را در بیست و دومین دوره لیگ برتر برگزار کردند.

استقلال در این رقابت با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید تا بعد از چند هفته ناکامی در لیگ هر ۳ امتیاز را کسب کند و در جدول رده بندی به امتیاز ۳۰ برسد و تیم ریکاردو ساپینتو جان تازه ای بگیرد. ملوان هم بعد از کسب نتایج خوب در هفته های گذشته همانند بازی رفت متحمل شکست شد.

بازی در دقایق ابتدایی بیشتر در میانه زمین جریان داشت و بازیکنان دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند. در دقیقه ۱۲ ضربه بازیکن ملوان با برخورد به رافائل سیلوا تغییر جهت داد اما روزبه چشمی از روی خط توپ را دور کرد. در دقیقه ۱۸ ضربه ایستگاهی سعید مهری از پشت محوطه جریمه ملوان از کنار دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت. در دقیقه ۲۹ ضربه پای چپ جعفر سلمانی از بالای دروازه ملوان راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۶ نفوذ خوب مهدی قایدی از جناح راست ملوان با پاس عرضی او به داخل محوطه جریمه همراه بود که خروج اشتباه صادقی و ضربه پدرام قاضی‌پور، مدافع ملوان به گل استقلال تبدیل شد. در دقیقه ۴۲ شوت محمد محبی در دستان صادقی جای گرفت. در دقیقه ۴۳ این بار شوت محبی ثمربخش بود و به گل دوم استقلال منجر شد. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی محمد محبی به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به رضا میرزایی داد. در دقیقه ۵۹ مهدی قایدی در موقعیتی تک به تک ضربه خود را با فاصله کم از کنار دروازه ملوان به بیرون زد. در دقیقه ۶۰ ضربه سعید مهری را صادقی دفع کرد. در دقیقه ۷۵ ضربه سر بازیکن ملوان در اختیار علیرضا رضایی قرار گرفت.

در دقیقه ۷۶ بازهم خروج صادقی کار دست ملوان داد و ارسلان مطهری روی پاس عرضی رضا میرزایی به راحتی دروازه ملوان را برای بار سوم باز کرد. در دقیقه ۸۱ ضربه بازیکن ملوان از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه ۸۶ ضربه سر روزبه چشمی روی ارسال کاشته مهری تبدیل به گل چهارم استقلال شد. در دقیقه ۹۳ ضربه بازیکن ملوان از بالای دروازه رضایی راهی اوت شد و در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود استقلال و قضاوت سیدمهدی سیدعلی به پایان رسید.

انتهای پیام/