شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جام حذفی#لیگ برتر

واکنش ملوانی‌ها به دیدار با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی

واکنش ملوانی‌ها به دیدار با استقلال در لیگ برتر و جام حذفی

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی توضیحات ویژه ای را در خصوص آخرین شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی ارائه کرد.

میثم شاهین، مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار گروه خبرگزاری برنا با اشاره به ادامه حضور این تیم در رقابت های جام حذفی با وجود شکست این تیم در بازی برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: مرحله اول ما مقابل نفت مسجد سلیمان در انزلی بازی داشتیم که با توجه به این که  80-90 درصد بچه های جوان  و آکادمی ما با تصمیم آقای زارع  در ترکیب حضور پیدا کرده بودند در آن دیدار شکست خوردیم اما به دلیل استفاده نفت مسجد سلیمان از بازیکن غیرمجاز تیم ما با حکم کمیته انضباطی از این مرحله صعود کرد و حالا هم به حکم قرعه باید به استقلال تهران برویم.

وی در خصوص این قرعه تاکید کرد: استقلال یکی از بهترین تیم های ایران است و ملوان هم جزو  پرافتخارترین باشگاه های ایران در جام حذفی محسوب می شود و امیدواریم که یک بازی خوب را در این دیدار از این دو تیم شاهد باشیم. ملوان در فوتبال ایران یک تیم ریشه دار و تیمی است که همیشه جلوی تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس و تیم های بزرگ عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان در مورد اولویت بندی این باشگاه در لیگ برتر و جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که به لیگ برتر بازگشته ایم اولویت ما موفقیت در لیگ برتر است ولی این دلیل نمی شود که جام حذفی را جدی نگیریم. با این اوصاف برابر استقلال با تمام توان  میدان می رویم تا با کسب یک نتیجه مناسب به دور بعدی جام حذفی صعود کنیم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران ملوان در بازی پیش روی ملوان برابر استقلال در لیگ برتر افزود: از آنجایی که بازی امروز با حضور تماشاگران برگزار می شود حتما تماشاگران ما از انزلی به تهران می آیند تا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

شاهین در پایان در مورد شایعه ای که در مورد پژمان نوری به گوش می رسد، گفت: یک سری مشکلات مادی در رده پایه و آکادمی  بود. آقای نوری تلاش می کنند که مشکلات را حل کنند.

خبرنگار: علی شفیعی جم 

انتهای پیام/