شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#اتحادیه اروپا

رضا زارعی: اتحادیه اروپا تحت تاثیر رسانه‌های معاند قرار دارد/ سجادی نماد ورزش ایران است

رضا زارعی: اتحادیه اروپا تحت تاثیر رسانه‌های معاند قرار دارد/ سجادی نماد ورزش ایران است

رییس فدراسیون کوهنوردی گفت: اتحادیه اروپا تحت تاثیر رسانه‌های معاند به وزیر ورزش و جوانان اتهام زده است.

رضا زارعی، رییس فدراسیون کوهنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در واکنش به تحریم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان توسط اتحادیه اروپا گفت: این اقدام اتحادیه اروپا کاملا سیاسی بود و در نوع خود حیرت‌انگیز، یکی از مؤلفه‌هایی که در تحریم وزیر ورزش به آن اشاره شده اقداماتی محدودکننده نسبت به ورزشکاران است که ما در این مدت عکس این اتهام را مشاهده گر بودیم.

وی افزود: حمید سجادی که خود از چهره‌های فاخر و قهرمانان ورزشی و مدیریتی ورزش کشور است و سال‌ها در ورزش قهرمانی برای ایران عزیز کسب افتخار کرده، با درک و درایتی ارزشمند، منش و دلسوزی پدرانه، با موارد اخیر مواجه شدند که این رواداری و نحوه مواجهه ایشان، حتی از سوی برخی افراد در داخل به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

رییس فدراسیون کوهنوردی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا بدون شک تحت تأثیر فضاسازی رسانه‌های معاند و بر مبنای گزارشاتی کذب و بی‌اساس اتهام مذکور را به یک پیشکسوت و چهره ماندگار ورزش زده است. این تحریم غیر عادلانه است.

زارعی در پایان گفت: حمید سجادی ورزشکار، قهرمان آسیا، رکوردار و نماد ورزش ایران است بدون شک همه در این مسیر حامی او خواهند بود.

انتهای پیام/