شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحریم#کبدی

تقدیر از حمید سجادی در پی تحریم اخیر از سوی فدراسیون کبدی

تقدیر از حمید سجادی در پی تحریم اخیر از سوی فدراسیون کبدی

بعد از ظهر امروز نشست رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون کبدی با وزیر ورزش و جوانان در سالن جلسات حوزه وزارتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا، در این نشست سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی، برنا فیروزی معاون توسعه منابع و مدیریت، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان و اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی نیز حضور داشتند.

عباس اورسجی رییس فدراسیون ضمن محکوم کردن تحریم اخیر از سوی اتحادیه اروپا؛ از زحمات و  تلاش های دکتر سجادی که خود از قهرمانان صاحب نام می باشند تقدیر نموده و در پاسخ به تحریم اخیر، تابلو فرش مصور به قهرمانی وزیر ورزش و جوانان را در مسابقات آسیایی دو و میدانی به وی اهداء نمودند.

همچنین گزارش کاملی از اقدامات فدراسیون کبدی از سوی اعضای هیات رییسه ارایه گردیده و فعالیت های پیش رو برای قهرمانی تیم های ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران در دو بخش آقایان و بانوان تشریح شد.

در ادامه معاونت توسعه ورزش بانوان نیز با اشاراه به بازدید صورت گرفته از تیم ملی بانوان، از حمایت ویژه این معاونت از بخش بانوان فدراسیون خبر داد.

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی نیز با تاکید بر ماموریت های تخصصی حوزه معاونت خویش گفت: ترویج رشته کبدی در جامعه با برگزاری رویدادهای مردمی در نقاط گوناگون شهر، برای نشاط آفرینی و سلامت جامعه امری اجتناب ناپذیر است.

وی همچنین بیان کرد: روحیه فتوت و جوانمردی، احترام به سرود ملی و اهتزار پرچم مقدس ایران اسلامی، رعایت آداب میدان مسابقه و ... نیز ضروریاتی است که بایستی مسئولین فدراسیون به آن توجه کنند.

پولادگر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز، آمادگی بیش از پیش تیم ملی را برای مسابقات آسیایی پیش رو خواستار شد و گفت: برنامه محوری فدراسیون برای ارتقاء جایگاه تیم ملی و برگزاری اردوهای تدارکاتی ضروری است.

در پایان نشست مذکور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن سپاس از حضور هیات رییسه و رییس فدراسیون کبدی و تجلیل صورت پذیرفته گفت: ورزش کشور به سرعت در حال فعالیت حرفه ای برای کسب افتخارات است که بایستی هر چه بیشتر مورد توجه عملی قرار گرفته و سکوهای قهرمانی و کرسی های بین المللی را کسب کرد.

وی با اشاره به نقل قول رییس فدراسیون مبنی بر بازی قریب به دویست میلیون نفر از مردم کشور هند در رشته کبدی تصریح کرد: همگانی کردن این ورزش در میان آحاد جامعه از مدارس و دانشگاه ها و کارخانجات تا در باشگاه های مختلف ساحلی و... لازم و ضروری است.

سید حمید سجادی ادامه داد: برگزاری اردوهای مختلف آمادگی را بایستی جدی گرفت که اماکن ورزشی وزارتخانه نیز برای این امر در اختیار ورزشکاران عزیز می باشد.

انتهای پیام/