شهرخبر

در خواست روزنامه جمهوری اسلامی از دولت:

هزینه‌های همایش «زنان تاثیرگذار» را شفاف سازی کنید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به نفع دولت است به این خواسته پاسخ مثبت بدهد تا از یکطرف عنوان دولت شفاف را محقق کند و از طرف دیگر از استمرار ابهامات پیرامون برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» جلوگیری نماید.

هزینه‌های همایش «زنان تاثیرگذار» را شفاف سازی کنید
کد خبر: 593405
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۹:۲۰:۱۱
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی هم به برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» واکنش نشان داده و تاکید کرده دولت باید درباره این همایش شفاف‌سازی کند.

به گزارش جمهوری اسلامی، یکی از وعده‌های انتخاباتی دولت سیزدهم، شفاف عمل کردن بود. حالا چند روز است اصحاب رسانه در فضای مجازی و مکتوب از دولت خواسته‌اند درباره برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» شفاف ‌سازی کند تا شبهات ایجاد شده برطرف شوند. به نفع دولت است به این خواسته پاسخ مثبت بدهد تا از یکطرف عنوان دولت شفاف را محقق کند و از طرف دیگر از استمرار ابهامات پیرامون برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار» جلوگیری نماید.

 این روزنامه در ادامه مواردی که باید شفاف‌ سازی شوند را لیست کرده است: هدف از برگزاری این همایش چه بود؟، مبتکر برگزاری این همایش چه کسی بود؟، منظور از «تاثیر گذار» چیست؟،برای هر یک از این افراد چه مبلغ هزینه شده است؟، جوایزی که به تعدادی از دعوت ‌شدگان داده شده براساس چه معیاری و چه مبلغ بوده؟، هزینه کل این همایش چقدر و از چه ماخذی پرداخت شده است؟