شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جایزه

خزعلی: معاونت زنان در مقدار و پرداخت جایزه کنگره بین المللی زنان تاثیر گذار هیچ نقشی نداشته است

خزعلی: معاونت زنان در مقدار و پرداخت جایزه کنگره بین المللی زنان تاثیر گذار هیچ نقشی نداشته است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در رابطه با جایزه این کنگره گفت: جایزه ای که تعیین شده است توسط هیئت علمی و دبیرخانه علمی تعیین شده است. معاونت زنان در مقدار و پرداخت جایزه هیچ نقشی نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در نشست خبری خود،در رابطه با حاشیه های اولین کنگره بانوان‌تاثیر گذار گفت: برنامه کنگره به خوبی در سطح‌ملی و بین المللی انجام شد، در بخش ملی ۳۱ نفر از بانوان تاثیر گذار از استان های مختلف مورد تشویق و حمایت قرار گرفتند. نوع تاثیر گذاری و کیفیت و کمیت تاثیر گذاری همگی در نظر گرفته شده است.رر بخش بین المللی تعدادی از خارج کشور با ملاک علمی اجتماعی و اقتصادی و کارآفرینی و از نظر عمومی و خانواده ملاک هایی مد نطر بوده است. در هر دوقسمت نیروهای خوبی شناخته شده اند. در بخش داخلی ۱۴ هزار در سامانه اسامی و مشخصات آنها بارگذاری شده بود .در خارج از کشور ۷۰۰‌نفر بوده که در نهایت ۷ نفر منتخب شدند. امیدوارم در سال‌های بعد افراد بیشتری شناسایی شود. 

وی در ادامه در رابطه با جایزه این کنگره گفت: جایزه ای که تعیین شده است توسط هیئت علمی و دبیرخانه علمی تعیین شده است. معاونت زنان در مقدار و پرداخت جایزه هیچ نقشی نداشته است. معمولا جوایز بین المللی رقم بیش از این دارد بین ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰هزار یورو است. امسال به دلیل اینکه هنوز صندوق نوآوری و شکوفایی تشکیل نشده بود و پشتوانه ای نداشته است به این‌مبلغ بسنده شد. این جوایز به ۷ نفر داده شد که ۳ نفر داخلی و ۴ نفر خارجی  که همه میهمانان خارجی جایزه خود را به این صندوق واریز کردند و خواستند که صرف مسائل زنان شود.

درحال تکمیل..