شهر خبر

دریای بی شرفی اینها ساحل ندارد+تصاویر

‌

حسن فیروزی در اعترافات خود مدعیست «قصدم این بود تا بتوانم از این داستان به نفع خودم استفاده و با ربط دادن موضوع دستگیریم به اتفاقات اخیر در کشور عنوان کردم».

به گزارش مشرق، حسن فیروزی، فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل‌ صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار داد در جنوب کشور و حین فرار از مرزهای آبی دستگیر شد. اعترافات او، حیله های امپراطوری دروغ رسانه های معاند را برملا کرد و پرده از یک سناریو ساختگی در جهت تحریک احساسات عموم جامعه برداشت.

در جریان اغتشاشات و تراکم اخبار و ادعا های جنجالی و هیجانی ضد جمهوری اسلامی، رسانه های معاند یک صوت از شخصی به نام حسن فیروزی منتشر کردند که ادعا شده بود وی در جریان اعتراضات خیابانی بازداشت شده و تحت شکنجه شدید قرار دارد. معاندین که حکم اعدام او را نیز صادر کرده بودند به این مقدار از فریب بسنده نکرده و تصاویری فیک از نشانه های شکنجه بر او را منتشر کردند.

این صوت منتسب به فیروزی در اوج اعتراضات مجازی و خیابانی تهیه و منتشر شد که موجی از تحریک احساسات عمومی جامعه (البته در فضای مجازی) را با خود همراه کرد. اما حالا اعترافات او نشان می‌دهد که فایل‌ها را خودش تهیه و به خواست مدیران کانال و یک شبکه رسانه‌ای معاند تهیه و برایشان ارسال می‌کرده است. او در واقع به طلبکاران خود بدهی داشته و برای همین تصمیم گرفته از خانه فرار کند و به همین دلیل در ۲۹ آبان‌ ضمن فرار از منزل، سناریوی بازداشت و شکنجه خود را طراحی و آن را با اعضای رسانه‌های خارج از کشور مطرح کرده است.

دریای بی شرفی اینها ساحل ندارد+تصاویر

تصاویر فیک و ساختگی درباره شکنجه حسن فیروزی

او در اعترافات خود مدعیست «قصدم این بود تا بتوانم از این داستان به نفع خودم استفاده و با ربط دادن موضوع دستگیریم به اتفاقات اخیر در کشور عنوان کردم که توسط ماموران امنیتی بازداشت و روانه زندان شده‌ام تا از دست طلبکاران نجات پیدا کنم».

روال معمول رسانه های معاند و وابستگانشان در فضای مجازی به این صورت است که پس از برملا شدن دروغ ها و سناریو های ساختگی، مدعی می شوند که اعترافات اجباری و ساختگیست و بلافاصله سناریو ای دیگر را راه اندازی کرده و با این کار ضمن پوشیدن تهمت ها و ادعا های کذب خود، مجموعه فعال در زمینه روشنگری فضای مجازی را درگیر و مشغول سناریو جدید می کنند.

پس از انتشار خبر بازداشت او، کاربران فضای مجازی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و با اشاره به صوت و تصاویر دروغین منتسب به او، سناریو معاندین را تمسخر کرده و چنین اقدامات فریبنده توسط رسانه های معاند را نشانه حقارت آن ها قلمداد کردند. واکنش‌های کاربران را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.