شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#طرفدار#مخالفان

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

اختلاف شدید در اردوگاه اپوزیسیون

گذشت زمان مشخص کرد که نه تنها اغتشاشگران و حامیانشان طرفدار آزادی نیستند بلکه دیکتاتور پلید درونشان حتی اجازه بلند شدن صدای مخالف را نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، وکالت به ربع پهلوی اقدامی است که دست های پشت پرده ضدانقلاب روی آن حساب کرده است. این را از نحوه پوشش اخبار مربوط به وکالت به ربع پهلوی می‌توان مشاهده کرد.

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

وکالت اجباری

ناکامی ضد انقلاب موجب شده این جریان، باز هم خوی دیکتاتوریش را نشان دهد و علی رغم سر دادن شعارهایی شبیه زن زندگی آزادی، با توهین و تهدید کار خود را پیش ببرد.

این توهین و تهدید ها فقط برای جمهوری اسلامی و حامیانش نیست بلکه دامن خود ضد انقلاب را هم می‌گیرد. خاله نیکا شاکرمی که به واسطه سوء استفاده ضدانقلاب از فوت خواهرزاده‌اش کمی مشهور شده بود در اینستاگرام خود اعلام کرد که به پهلوی وکالت نمی‌دهد.

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

پس از مدتی حجم واکنش ها به استوری اول او باعث می‌شود مواجهه تندی با ضد انقلاب داشته باشد. او در استوری دومش نوشت: «به لطف دموکراسی‌ای که قرار است به زودی طعم آن را مزه مزه کنیم، صندوق پیام‌های من پر شده از فحش‌های رکیک و...». این لشکر سایبری براندازان، در ابتدای اغتشاشات هم سلبریتی ها را دچار مشکل کرده بود.

دیکتاتوری به سبک براندازان ایرانی/ براندازان چگونه مخالفان را ساکت می‌کنند؟

تهدید به مرگ فقط به خاطر یک شکلات

این تنها اقدام ضد انقلاب برای نشان دادن خوی دیکتاتوریشان نبود. در زمان سفر رئیس جمهور به کردستان و حضور در بازار سنندج یکی از مغازه دارها که با احوالپرسی رییس جمهور روبرو شده بود به او شکلات تعارف کرد.

همین کافی بود که ضد انقلاب برنتابد و این فرد آماج توهین ها و تهدید ها نسبت به خود و خانواده‌اش قرار بگیرد. در نهایت این کاسب مجبور شد برای حفظ جان خود و خانواده اش با انتشار ویدیویی از این اقدام برائت جوید.

«اعتصاباندن»

اقدام دیگر ضد انقلاب که حاکی از خوی دیکتاتوری این جریان است، ماجرای اعتصابات اجباری است. مردم با هوشیاری متوجه اهداف اغتشاشگران و خوی دیکتاتوری آنها در پشت شعار زن زندگی آزادی شدند و به آنها نپیوستند. اما ضدانقلاب سناریو های خود را چیده بود و چون همراهی مردم را بدست نیاورد به زور و خشونت متوسل شد. تهدید کسبه و مغازه داران و حتی کامیون داران با پنچر کردن لاستیک ها و شکستن شیشه‌ها و یا آتش زدن مغازه‌ها.

خوی وحشی اپوزیسیون

اینها نشان می‌دهد هرچه قدر هم اپوزیسیون تلاش کند چهره موجهی از خود نشان دهد، خوی وحشی گری که از گذشته به ارث بردند را در وجود خود دارند و زمانی که مخالفتی با خود ببینند، آن را بروز می‌دهند.

منبع: فارس