شهر خبر

وزیر کار: از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کرده ایم

وزیر کار: از ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در سال عبور کرده ایم

مرتضوی بیان داشت: خوشبختانه نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به فصل بهار در سال جاری 0.7 کاهش یافته و به 8.2رسیده است و بر اساس همین گزارش درصد اشتغال کامل افزایش و اشتغال ناقص کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: وعده داده شده در باره یک میلیون فرصت شغلی عمل شد و بحمدللله از یک میلیون شغل در سال عبور کردیم و شاید سوال شود که شیوه های صحت سنجی شما چگونه است. اولا گزارشات مرکز امار ایران که گزارش فصلی اش روز گذشته منتشر شد، موید عرایض ما درباره ایجاد اشتغال است.

وی افزود: خوشبختانه نرخ بیکاری در فصل پاییز نسبت به فصل بهار در سال جاری 0.7 کاهش یافته و به 8.2رسیده است و بر اساس همین گزارش درصد اشتغال کامل افزایش و اشتغال ناقص کاهش داشته است.

مرتضوی ادامه داد: شیوه دوم راستب آزمایی ما سامانه رصد وزارتخانه است و در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور پیشخوان دارد و قابل مشاهده است. به سه روش راستی ازمایی می کنیم که روش اول  روش پیامکی است و وقتی در سامانه رصد ثبت می شود که برای کسی اشتغال ایجاد شده، از طریق پیامک با ایشان ارتباط برقرار و راستی آزمایی می شود.

درحال تکمیل..