شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

سوژه روز؛ خرید پیراهن استقلال برای شما چقدر هزینه خواهد داشت؟

سوژه روز؛ خرید پیراهن استقلال برای شما چقدر هزینه خواهد داشت؟

اگر یک هوادار پر و پا قرص استقلال هستید برای خرید یک دست لباس این تیم باید چقدر هزینه کنید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ یکی از وعده‌های درآمدزایی آجرلو، کسب درآمد از شرکت تامین البسه استقلال بود. او پیشنهاد شراکت با شرکت پیشین تامین البسه را داده بود که رد شد و آبی‌ها در نهایت این شرکت را تغییر دادند.

امسال آبی پوشان با شرکتی جدید قرارداد امضا کردند و تا امروز هم بیش از ۴ بار طرح لباس خود را تغییر داده‌اند. طرح‌ها متنوع استقلال تا امروز چندان مورد استقبال هواداران این تیم قرار نگرفته اما برای تهیه همان البسه، با کیفیت هواداری هم آن‌ها باید مبلغ هنگفتی کنار بگذارند.

3333

برای خرید البسه استقلال دیگر میدان منیریه مهم ترین بورس نیست و شما باید فقط از نمایندگی‌ها، فروشگاه‌های مورد تایید نمایندگی‌ها و یا فروشگاه اینترنتی شرکت تولید البسه، پیراهن را بخرید. پیراهنی که باکیفیت‌ترین نوعش برای شما ۸۸۰ هزار تومان آب می‌خورد. آن هم طرحی که آبی‌پوشان مدت‌ها است بر تن نکرده‌اند. یعنی در حقیقت هیچ‌کدام از طرح‌های استفاده شده توسط استقلال، در حال حاضر توسط اسپانسر به فروش نمی‌رسد. ارزان‌ترین مدل لباس آبی‌پوشان (با طرحی مشابه با طرح لباس ابتدای فصل) برای شما ۲۹۵ هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت که پایین‌ترین کیفیت موجود مورد تایید شرکت تولید البسه را دارد. پیراهن قهرمانی استقلال هم با مبلغ ۲۸۰ هزار تومان در دسترس هواداران تیم آبی پوش است.

Untitled22

اقدام به فروش البسه به صورت اینرنتی برای هواداران اقدامی پسندیده و رو به جلو محسوب می‌شود که پیشتر هم دیده شده اما قطعا اگر تمام طرح‌های استقلالی‌ها وجود داشته باشد و با قیمت مناسب‌تری به معرض قروش گذاشته شود، قطعا هواداران استقبال بیشتری از آن خواهند کرد و باشگاه هم سود خواهد برد.

انتهای پیام/