شهرخبر

کم فروشی هم مشکل می شود

اقتصاد100- رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه دستورالعمل کنترل کمیت برای مقابله با کم فروشی تدوین می‌شود، گفت: مسئولان استانی بدون هیچ عذر و بهانه‌ای باید در اجرای این طرح در استان مبادرت ورزند.

کم فروشی هم مشکل می شود

به گزارش گروه کسب و کار؛ به نقل از روابط عمومی  سازمان ملی استاندارد کشور مهدی اسلام پناه در سومین جلسه طرح پایش و نظارت بر کمیت فرآورده بر تدوین دستورالعمل و شیوه نامه کنترل کمیت و مقابله با کم فروشی تاکید کرد.

وی علت حضور خود را در تمامی جلسات پایش و نظارت بر کمیت فرآورده ها به جهت اهمیت طرح مقابله با کم فروشی در دوره تحولی‌ سازمان اعلام کرد افزود: مسئولان استانی بدون هیچ عذر و بهانه‌ای باید در اجرای این طرح در استان مبادرت ورزند و گزارش دقیقی از عملکرد هفتگی استان خود را در راستای این طرح ارایه کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران بحث کم فروشی را جزو وظایف و از اولویت های برنامه این سازمان دانست و از اینکه ترک فعل مدیران قبلی باعث انباشت تکالیف بر زمین مانده شده ابراز تأسف کرد.

وی با بیان اینکه این حجم از کار، توفیقی در مسیر خدمت مدیران جوان و جهادی برای جامعه است، تصریح کرد: اگر گفتمان ما گفتمان حق الناس است، باید برای ادای حقوق مردم سراز پا نشناسیم.
اسلام پناه بیان داشت: با تلاش شبانه روزی و کار جهادی موضوع کم فروشی را در سراسر کشور پایش کرده و این اقدام را در راس برنامه‌های خود قرار دهید تا آمار کم فروشی به حداقل کاهش یابد.