شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

نشست درآمدهای نفتی، دولت و صندوق توسعه ملی برگزار می شود

نشست درآمدهای نفتی، دولت و صندوق توسعه ملی برگزار می شود

یکصد و نهمین نشست علمی تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با عنوان درآمدهای نفتی، دولت و صندوق توسعه ملی (اصلاح روابط مالی) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، یکصد و نهمین نشست علمی تخصصی با مدیریت علمی: شهرام اشراق مستشار هیئت چهارم دیوان محاسبات کشور، علیرضا صالح عضو هیأت عامل و معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی، محمد کارکن ورنوسفادرانی معاون امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب­نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه­های اجرایی ملّی و استانی به صورت مجازی برگزار می­‌شود.

علاقه مندان می توانند جهت بهره مندی از مباحث مطروحه و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست های مجازی این مرکز روز چهارشنبه 5 بهمن ماه 1401، از ساعت 10 الی 12،  مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است این نشست، یکصد و نهمین نشست علمی‌تخصصی مرکز و نهمین نشست از سلسله نشست­های "نخستین همایش بهبود روند بودجه ­ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" است که با همکاری مرکز پژوهش­های توسعه و آینده ­نگری، سازمان برنامه و بودجه کشور، دیوان محاسبات کشور و صندوق توسعه ملی برگزار می‌شود.

این رویداد به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با حضور صاحب نظران ملی و استانی برگزار می گردد.

برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

http://connect.mporg.ir/dfrc

انتهای پیام/