شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#سپاهان

خبر خوش برای استقلال : این پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد

مهدی فنونی زاده مدافع اسبق استقلال گفت: حرکتی که سیاوش یزدانی در دیدار با سپاهان انجام داد یک رفتار دیوانه‌وار از سوی یک مدافع بود که قطعاً باید با آن برخورد می‌شد.

خبر خوش برای استقلال :  این پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

مهدی فنونی زاده، مدافع و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و اخراج سیاوش یزدانی از تمرینات استقلال همچنین بازی مقابل ملوان اظهاراتی را مطرح کرد.

ساپیتو بطور رسمی اعلام کرد سیاوش یزدانی را نمی‌خواهد! به نظر شما این چه مفهومی دارد؟

این یعنی اینکه هرکس در یک تیم بزرگ مثل استقلال خطای نابخشودنی انجام بدهد مستحق تنبیه است. البته اتفاقاتی که در ارتباط با سیاوش یزدانی و ساپینتو افتاده بود به این بازی برنمی‌گردد، ولی به طور کلی خود من وقتی داشتم بازی را نگاه می‌کردم از حرکتی که یزدانی انجام داد واقعا تعجب کردم.

منظورتان همان صحنه پنالتی روی شهریار مغانلو است؟

بله! خیلی عجیب بود. وقتی یک مهاجم بین چند بازیکن آبی رو به بیرون از محوطه ۱۸ قدم در حال حرکت است واقعاً یک مدافع باید یک تصمیم دیوانه‌وار بگیرد که در آن لحظه برای بازیکن حریف پشت پا بیاندازد! این حرکت واقعا غیر قابل بخشش است. البته می‌شد سیاوش یزدانی را با یک جریمه سنگین در تیم نگه داشت.

پس چرا سرمربی استقلال این کار را نکرد؟

نمی‌دانم! شاید ساپینتو خواسته از همه زهره‎چشم بگیرد. کاری که خیلی از مربیان برای شوک وارد کردن به تیم انجام می دهند. حالا هم شاید سیاوش یزدانی فدای شوک وارد شده به تیم استقلال شده است. شاید ساپینتو سر یزدانی را برید تا حساب کار دست بقیه بیاید. به هرحال، یزدانی در این چند بازی هم نشان داد که در سطح همیشگی‌اش نیست و نیاز داشت که کمی به خودش بیاید.

فکر می‌کنید در نبود او خط دفاعی استقلال لطمه‌ای نمیخورد؟

شنیدم عارف غلامی به تمرینات برگشته و این خبر خوبی است. امیدوارم تا پنجشنبه در شرایط بازی قرار بگیرد. ولی تیم ملوان تیمی است که استقلال نباید خیلی بابت حملات این تیم نگرانی خاصی داشته باشد چون آنها تا اینجای فصل ۱۲ گل زده اند و خط حمله خطرناکی ندارند. با این همه فکر می‌کنم زوج سیلوا و عارف غلامی از ابتدای فصل بهترین زوج خط دفاعی استقلال بود.

بازی با ملوان را چطور پیش بینی میکنید؟

ملوان یک تیم خستگی‌ناپذیر، دونده، جنگنده و با روحیه است. به طور کلی هر تیمی روبروی استقلال بازی می‌کند انگیزه دارد ولی این تیم، تیمی است که همیشه به گربه سیاه استقلال و پرسپولیس معروف بوده! اگر استقلال بخواهد شُل بازی کند قطعاً امتیاز از دست می‌دهد.

با توجه به دو شکست اخیر، وضعیت استقلال را در جدول چطور می‌بینید؟

استقلال دیگر حق اشتباه کردن ندارد! استقلال محکوم به برد است. استقلال باید برنده شود تا فاصله اش از پرسپولیس بیش از این نشود. فاصله الان ۸ امتیاز است و استقلال می‌تواند با سه پیروزی خودش را به امتیاز پرسپولیس برساند. قطعاً آنها هم بیکار نیستند ولی امتیاز از دست می‌دهند. این پرسپولیسی که من دیدم تیمی است که راحت امتیاز از دست میدهد.

به نظر شما پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا پنج شنبه باز می‌شود؟

خدا کند باز شود! اگر باز نشود استقلال باز هم یک ضربه دیگر می‌خورد.