شهر خبر

درخواست فروغی از سجادی: تلاش کنید آنهایی که جای بخشش دارد از عفو رهبری برخوردار شوند

درخواست فروغی از سجادی: تلاش کنید آنهایی که جای بخشش دارد از عفو رهبری برخوردار شوند

جواد فروغی در جریان دیدار امروز با وزیر درخواستی مهم را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جواد فروغی، صاحب مدال طلای المپیک توکیو در مراسم بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: پس از کسب مدال المپیک انتظار داشتیم درخشش مدال‌ها به چشم بیاید اما نشد. مشکلات تیراندازی که ما با آن مواجه هستیم در کنار تجهیزات، معیشتی هم است.

فروغی با بیان پیشنهادهایش گفت: چند پیشنهاد برای شما داشتم که اگر می‌شود یادداشت کنید. اول اینکه دیدار کردن با ورزشکاران گذرا نباشد و مشکلات پیگیری شود. هر ۶ ماه یکبار از مشکلات جسمانی، معیشتی و کمبودها باخبر شوید.  روزی را به روز تیراندازان یا دیگر ورزش‌ها اختصاص دهید.  مثلا تیراندازی که ۲ مرداد مدال المپیک گرفت آن روز به نام روز تیراندازی نام‌گذاری شود. همچنین بحث اسپانسرینگ در ورزش ما وجود ندارد. راه را باز کنند تا ورزشکاران حمایت شوند. تیراندازان با هزینه های بالا رفت و آمد و ساچمه لیگ حرفه ای ندارند و مبلغ قراردادها خیلی کم است.جلسه خصوصی با ورزشکاران داشته باشید. از اعزام نشدن به مسابقات به خاطر مشکلات مالی ضربه خوردیم.

او ادامه داد: به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران من پاسدار هستم و بعد از مشکلاتی که در جامعه عامدانه یا مغرضانه به وجود آمد انتظار داریم آنهایی که جای بخشش دارند شما که وزیر جوانان هستید تلاش کنید از عفو رهبری برخوردار شوند.

انتهای پیام/