شهر خبر

احمد ظفر جعفرزاده: رقبای ما دست و پایشان بسته نیست

احمد ظفر جعفرزاده: رقبای ما دست و پایشان بسته نیست

احمد ظفر جعفرزاده گفت: رقبای ما دست و پایشان بسته نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، احمد ظفر جعفرزاده مربی ملی‌پوشان تپانچه در جریان بازدید حمید سجادی از اردوی تیم‌ملی گفت: همه اینهایی که می‌خواستم بگویم خانم طالبی بیان کرد. خواستم خاطره‌ای را زنده کنم. در هیروشیما من و شما در زیر زمینی تلویزیون می‌دیدیم. هردو از عدم توجه مسئولان به ورزش گله داشتیم. اینک من مربی و شما وزیر هستید. فکر نمی‌کردم اگر کسی وزیر شود خوش تیپ هم می‌شود وگرنه فکری برای خودم می‌کردم!

وی اضافه کرد: فدراسیون را قربانی با ۳۵ میلیارد بدهی تحویل گرفت. طلبکاران مطالبه دارند و ما هم شکم‌هایمان سیری ناپذیر است. قربانی صبح تا شب به دنبال تامین اعتبارات است که شکم سیری ناپذیر ما را سیر کند. روزانه ۲ میلیون هر ورزشکار در این فدراسیون هزینه دارد. ما برای خرید ۱۵۰ بسته ساچمه باید ۱۲۰ میلیون تومان هزینه کنیم که برای یک ماه کافی است. این مبلغ با تورم ماه بعد می‌شود ۱۶۰ میلیون تومان. اگر خرید را سالیانه انجام دهیم ۴۰۰ میلیون بودجه ذخیره می‌شود.

ظفرجعفرزاده در پایان تاکید کرد: مدال توسط جواد فروغی به دست آمد و انتظار می رفت اعتبار افزایش یابد. افزایش که نیافت بلکه با تورم ارزش بودجه کمتر شد. رقبای ما دست و پایشان بسته نیست. ما با این شرایط چطور پیش رویم. حضرت یوسف در چاه ناامید نشد، ما را هم ناامید نکنید.

انتهای پیام/