شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#خراسان

عدم پاسخگویی مسئولان ورزش مشهد؛ بازهم هیچکس نمی‌خواهد فاجعه را گردن بگیرد؟

اصولی: شیشه‌ای در مشهد بشکند گردن من می‌افتد/ در مورد تخلف مدرسه فوتبال طبق آئین نامه کمیته اخلاق عمل می‌کنیم

احسان اصولی، به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی، در آخرین مصاحبه خود دعوای بین هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان را علنی کرد.

به گزارش مشرق، با اینکه پیش از این هم بارها انتقادهای زیادی نسبت به عملکرد اصولی در هیأت فوتبال استان و همچنین عملکرد او در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و کمیته بازاریابی مطرح شده بود اما حالا او دلیل انتقادهای مدیرکل ورزش و جوانان استان را حاشیه‌سازی می‌داند و سعی دارد در این مصاحبه با برشمردن کوتاهی‌های هاشمی جواهری توپ را به زمین او بیندازد.

احسان اصولی که انگار جایگاه خود را به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان فراموش کرده، گله‌مند است که چرا هر اتفاقی در استان می‌افتد، تقصیرش را به گردن او می‌اندازند! او می‌گوید: «این مدرسه فوتبال در حوزه شهر مشهد است. همه استان‌ها و شهرستان‌ها منجمله شهرستان مشهد هم هیأت فوتبال جداگانه‌ای دارند. باید ابعاد موضوع کامل مشخص شود تا ببینیم به چه شکل بوده اما در این میان هاشمی جواهری، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تمایل دارد هر بحثی را به هیأت فوتبال استان ارتباط بدهد. اگر یک نفر ضربه‌ای به توپ فوتبال بزند و شیشه خانه‌ای را در مشهد بشکند، او معتقد است مقصر هیأت فوتبال و من هستیم.»

او معتقد است هاشمی جواهری باید کوتاهی‌های خود را هم در نظر بگیرد: «هاشمی جواهری ۱۰ سال قبل هم مدیرکل ورزش و جوانان استان بود. در همان دوره هم مثل امروز عملکرد بسیار ضعیفی داشت و این تبلیغات، نمایش و ایجاد فضاهای رسانه‌ای که امروز راه انداخته و خودش و اطرافیانش در محل‌های مختلف اظهارنظر و فعالیت می‌کنند، ناظر بر این است که می‌خواهند با انحراف افکار عمومی و طرح مسائل حاشیه‌ای ضعف عملکرد خود در فعالیت‌های زیرساختی و زیربنایی‌ای که باید در استان انجام شود، بپوشانند.»

اصولی این اختلاف را وقتی علنی می‌کند که می‌گوید: «هاشمی جواهری یکی از ضعیف‌ترین مدیران ورزش و جوانان است اما به دنبال این است با داستان‌هایی افکار مدیران و تصمیم‌گیرندگان بالادستی در ورزش کشور را از این مباحث دور کرده و به سمت حواشی‌ای ببرد که ارتباطی به هیأت هم ندارد.»

آنچه باید به آن توجه شود اما این است که چرا مسئولان استان خراسان رضوی، در شرایط فعلی به جای تلاش برای رفع مشکل بزرگی که گریبان فوتبال پایه این استان را گرفته، هر کدام عزم خود را جزم کرده‌اند که تقصیر را به گردن دیگری بیندازند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی