شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فجر

علی حیاتی: حضور ۲۹ کشور در جام فجر اعتبار مسابقات را نشان می‌دهد/ امیدوارم بدمینتون جزو رشته‌های اعزامی به هانگژو باشد

علی حیاتی: حضور 29 کشور در جام فجر اعتبار مسابقات را نشان می‌دهد/ امیدوارم بدمینتون جزو رشته‌های اعزامی به هانگژو باشد

عضو تیم ملی بدمینتون ایران به حضور این رشته در مسابقات آسیایی هانگژو امیدوار است.

علی حیاتی، عضو تیم ملی بدمینتون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص میزان آمادگی خود برای حضور در سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید این مسابقات امسال به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام فدراسیون 29 کشور قرار است در این رویداد بین المللی شرکت کنند که این نشان دهنده اعتبار بازیها در کشورمان است.

وی با اشاره به جدی ترین رقبای ایران در این دوره از مسابقات گفت: در مسابقات بدمینتون بازان کشورهای هند، آذربایجان، برزیل، پرتغال، اسلواکی، مالزی، اردن، اندونزی، قزاقستان، کانادا، چین‌تایپه، سریلانکا، ویتنام، مالت، لهستان، فیلیپین، عراق، دانمارک، نپال، چین، هلند، مجارستان، پرو، ترکیه، بلغارستان، مالدیو حضور دارند اما مهمترین رقیب ما ورزشکاران کشور هند هستند که حتی سبک بازیهایشان نیز نزدیک به ماست.

حیاتی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید نمایندگان ایران چه نتیجه‌ای در این مسابقات کسب کنند؛ بیان کرد: هرچند خود ما میزبان هستیم و این یک امتیاز خوب است ولی رقبا هم حریف‌های کوچکی نیستند و تفاوتشان با ما این است که اکثرا در بیشتر مسابقات حضور دارند. بنابراین برخی از آنها هم از ما با تجربه تر هستند و هم رنکینگ بهتری دارند. تلاش ما این است که بتوانیم در خاک خودمان بهترین نتیجه را بگیریم خود من هم در بخش انفرادی شرکت خواهم کرد و هم در بخش دوبل، هدفم قرار گرفتن روی سکوی مسابقات اما باید دید شرایط در زمان مسابقات به چه شکل پیش خواهد رفت.

عضو تیم ملی بدمینتون در خصوص حضور این رشته در بازیهای آسیایی هانگژو گفت: فدراسیون در تلاش است که بدمینتون هم جزو رشته‌های اعزامی باشد. ابتدا امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و در ادامه هم تلاش خواهم کرد جزو نفرات اعزامی باشم.

وی در پایان در مورد قول مسئولین برای اعزام به مسابقات برون مرزی در سال جدید افزود: شرکت در مسابقات بسیار مهم است به ویژه که امسال هم سال نزدیک به المپیک به شمار می رود قطعا اگر ما به دنبال این هستیم که نماینده ای در پاریس داشته باشیم طبیعتا باید در این رویدادها شرکت کنیم و رنک‌مان را بهتر کنیم.

انتهای پیام/